Om vi skulle skriva en bok...

Oj! Det måste jag nästa kolla upp. Har ju en del facklitteratur men gissar att du är ute efter något lite mer lättläst/populärvetenskapligt?

Ingen aning faktiskt. Jag har en del hals- och röstproblem sedan flera år så läser gärna på även om det inte är hundra populärvetenskapligt. Skicka gärna ett PM om du har något i åtanke! :)
 
Jag hade skrivit om barnens behov, tonåringars behov och hur otroligt viktiga närvarande och kärleksfulla föräldrar är.

Jag hade skrivit om vikten av respekt mellan både människor och djur.

Jag hade skrivit om hur viktigt det är att förstå att man inte kan utgå ifrån sig själv, sina behov och sina erfarenheter och referensramar för att finnas för någon annan utan att man måste lyssna på och tro på vad personer förmedlar oavsett hur svårt det är att förstå att det faktiskt kan vara som hen beskriver.
 
Ingen aning faktiskt. Jag har en del hals- och röstproblem sedan flera år så läser gärna på även om det inte är hundra populärvetenskapligt. Skicka gärna ett PM om du har något i åtanke! :)

Minska första tanke är ju att först och främst kolla upp det hela hos foniater och/eller logoped. Det går att söka logoped på egenremiss så du behöver inte gå via vc. Jag ska fundera ett varv och se om jag hittar något. Är faktiskt osäker på om det finns något vettigt skrivet som inte kräver en massa förkunskaper.
 

Liknande trådar

Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: Myrten
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
592
Senast: gulakatten
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 655
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp