Om vi skulle skriva en bok...

Jag skulle skriva om hur man klarar sig och barn om mannen överger familjen.
 
Jag skulle skriva om hur ställen som Bukefalos är viktiga mötesplatser där människor med neuropsykiatriska funktionshinder och psykiska sjukdomar får en chans att dela med sig av sitt perspektiv och sina erfarenheter på ett sätt som gör att vi inte har det lär oss och blir bättre på vårt bemötande. Modiga, modiga bukefalister som tar plats och berättar och som har lärt mig saker som jag har stor nytta av både i yrkeslivet och privat.
 
Kan ni inte börja skissa på era kapitel, vissa skulle jag verkligen vilja läsa :love:

I egenskap av trådstartare så kan jag skriva förordet :up:
 

Liknande trådar

Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: Myrten
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
688
Tjatter Jag gillar inte ordet löfte, däremot så brukar ju det nya året innebära många tankar om hur en levt och hur en vill forma sin framtid...
2
Svar
39
· Visningar
2 448
Senast: Raderad medlem 68338
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
19 023
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp