Mynta2
Trådstartare
Tömde ALLT i min dator och installerade om...Har Win-98 första utgåvan...villket jag hade förut oxå. Men har aldrig vart med om att när man tömt hela datorn och gjort om från noll att systemet blir högst instabilt. Ett ex: min winamp hackar och slutar fungera en stund så FORT jag klickar på en annan sida eller laddar upp något...sedan verkar presis allt gå tretusen ggr långsammare nu än förut, och nu har jag ju knappt hälften av program eller skitsaker i datorn än vad jag hade förut...förut var ju princip hela hårddisken full...nu är den väl halvfull av saker. Sedan får jag extremt MYCKET saker i mina temporary internet mappar...visserligen får man ju det, men förut INNAN omformateringen var det ju knappats så knökafullt i dom. Sedan en annan sak: när jag uppgraderade min MSN från 3 nånting till senaste versionen...så hänger sig alltid datorn...titt som tätt...knappt jag vågar mig in på MSN, för ibland räcker det att någon bara skickar ett HEJ !...så låser sig skiten...gjorde aldrig det förut. Och inte funkar Ctrl/alt/delete...jag får som vanligt bara stänga av skiten och börja om....och då som alla vet går ju scandisk igång när man bara stänger tvärt av...men nu verkar scandisk stå och fundera hur länge som helst innan den kan slutföra scanningen...Phu, så less jag är
....Slutligen...kan någon tala om för mig va P2P Networking är för program ?? Behövs det ?...Funderar på om det fanns innan jag formaterade om...kan inte minnas jag sett det...