Sv: Onödigt att veta...
Hur ofta byter ni:
tandborste- När den börjar se använd ut

och när jag varit sjuk. Vill inte ha mina sjukbaciller tillbaka. Då byter jag. Byter säkert väldigt ofta jämfört med andra, men jag KAN inte använda en tandborste som börjar bli "buskig"
Disktrasa- tvättar min i tvättmaskinen ihop med vittvätten, har två jag byter emellan. Så jag har inte bytt på närmare 3 månader nu tror jag. Inte känner jag att det behövs heller när de tvättas på 90 grader.
diskborste- dem har jag inte bytt på ett par år. Har diskmaskin. Det som jag diskar för hand är kastruller och sånt. Emellanåt kör jag en tom maskin med diskmedel och salt, för att få rent maskinen, och då slänger jag med diskborsten

Den blir jätteren o fin. Och så brukar jag hälla överblivet kokvatten över den när jag kokat tevatten, då dör bacillerna.
wcborsten- när det behövs, jag vet faktiskt ingen tid på det.
tvättsvampen som används vid bad- köper ny lite då och då, men även här har jag dålig koll på hur lång tid det går emellan. Den brukar oxå få åka med i tvättmaskinen med jämna mellanrum.
Kökshandduken- 1-2 gånger i veckan
toaletthandduken- 1-2 gånger i veckan
Hur ofta rengör ni: (saningen nu

)
toaletten- när det behövs. Riktig SKURNING en gång i veckan
lavoaren/tvättställ- brukar passa på att skrubba av det när jag borstar tänderna på kvällen. men självklart slarvas med med det ibland. Dock skrubbas det med rengöringsmedel en gång i veckan.
spisen- varje dag. Inte ugnen dock, för den används för sällan
bakom soffan- oj... eftersom jag har svårt att dammsuga med min trasiga kropp, så är det sambon som gjort det den senaste tiden. Så det är nog länge sen det blev städat där bakom. Jag brukar dammsuga där en gång i veckan annars.
under sängen- en gång i veckan, eller oftare, beror på när jag dammsuger
kylskåpet/frysen- kylen torkar jag av om det blir en fläck, och brukar se över varje vecka när jag handlar hem nya grönsaker. Frysboxen är precis avfrostad o urtorkad, o jag skäms att säga det, men jag hittade grejer från 05 längst ner i botten
skafferiet- en gång om året gör jag en riktig rensning o skurar ur. Men det händer att jag drar trasan över hyllorna oftare oxå.
övriga skåp i köket- när jag torkar av luckorna så händer det att jag torkar av hyllorna i skåpen oxå. Men jag är dålig på det, det ska erkännas. Det är nog närmare ett år sen sist.
Usch vad utlämnande