Operation i samband med graviditet...

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare _Marie_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 798
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

_Marie_

Någon som vet hur man gör med planerade nödvändiga operationer i början på en graviditet?

Tar fostret skada av narkosen??

Hoppas att någon har en aning...

Sv: Operation i samband med graviditet...

Detta ska du absolut prata med din läkare om! Graviditetens första del är mycket känslig och du bör inte undanhålla information om att du är gravid för den läkare som planerat din operation.

//C

Jo, har försökt att få tag på läkaren hela dagen i dag, men han har inte ringt upp ännu!

Kommer inte att klara 9 månader utan operation, och kan inte tänka mig att riskera missfall i fall jag blir opererad...

när jag skulle genomgå min ryggoperation sa läkaren att jag INTE fick vara gravid för då gjorde dom inte operationen. Men jag vet inte om det berodde på själva ingreppet i rygg, revben mm eller om det var för narkosen. Kanske både och....

Det blir ingen operation - det blir en bebbe istället :bump: :banana: :love: :D :eek:

Pratade med läkarteamet i går, och dom sa att riskerna med en op i samband med graviditet är stora, men att jag får välja själv. Jag valde bebbes säkerhet, och kommer att leva på soppa och skon-skon-skonkost i drygt 9 månader. Tufft kommer det att bli, men det är ju värt det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 080
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 984
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows... 2
Svar
23
· Visningar
1 661
Senast: Osthyvel
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka