Operera bort brösten

Sv: Operera bort brösten

Nja, hoppa upp och ner lär jag inte göra, men dock prova :).

Va! inte hoppa upp och ned :p det mest essentiella när jag provar. Nåja :D

Jag ska in på HM och lindex sen och testa. Hoppas nu på att det funkar på mig så jag inte blir besviken :p

I dag satt min bh helt fel. Vad som hänt vet jag inte, men den satt åt så jag fick ont av den, den brukar inte sitta så och göra ont så jag tror den hamnat konstigt, men det var inte läge att ta av och kolla sånt i dag. Jag fick stå ut. Det är sådant jag hatar med BHar faktiskt.

Verkar vara en jättebra idé, jobbigt med problem med BH. Förstår att det måste vara fruktansvärt irriterande. Jag har ett par som sitter illa men jag klarar inte att ha dem på mig i tio minuter ens (fråga inte mig varför de är kvar, suck). Nåja mina vanliga BH märker jag inte ens att jag har på förrän jag tagit av dem. Hoppas sportBH skulle kunna funka så!
 
Sv: Operera bort brösten

Va! inte hoppa upp och ned :p det mest essentiella när jag provar. Nåja :D



Verkar vara en jättebra idé, jobbigt med problem med BH. Förstår att det måste vara fruktansvärt irriterande. Jag har ett par som sitter illa men jag klarar inte att ha dem på mig i tio minuter ens (fråga inte mig varför de är kvar, suck). Nåja mina vanliga BH märker jag inte ens att jag har på förrän jag tagit av dem. Hoppas sportBH skulle kunna funka så!

Ja, BH är ett gissel, tycker jag, det skiljer så mycket från en BH till en annan.

I dag har jag köpt en sportbh. Jag tyckte att den satt bra när jag provade den, men nu i kväll när jag "gått in" mig i den så tycker jag nog att den är lite stor. Jag ska köpa en lite mindre och se om den också känns bra. Eller bättre då. Denna åker i tvätten i kväll, den kanske krymper aningens så då märker jag ju hur den sitter efter det.

Vad jag genast märkte var att axelbanden faktiskt hamnar helt annorlunda jämfört med alla mina BHar jag ägt i mitt liv. Och att den värmer över ryggen :o:p

Ska bli intressant detta, jag får dock erkänna att den är rätt bekväm...
 
Sv: Operera bort brösten

Jaha hörni! Nu är jag ägare till några sportbehåar i olika storlekar. Först en som satt bra men kändes ändå stor, sedan en till som satt bättre och nu en tredje ännu mindre, som jag fick av min syster. Tror att den här mindre sitter ganska bra, den är i storlek s/m, men brösten har tryckts på plats av den, men inte på samma vis av de andra. Men det som stör mig är att den snurrar sig bak i ryggen så den blir lite korvig där. Det är lite trist, för annars känner jag att den håller ordning på brösten bättre än de andra.:)

Men vet ni vad? Stora bröst har jag ju fortfarande, skillnaden är att bhn inte stör mig på samma vis! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 737
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 034
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 928
Kropp & Själ Halloj alla, Tänkte bara höra, av intresse, ifall någon mer varit med om detta? Några gånger under säg det senaste hmm.. året? har jag...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp