Annat ord för för tidig sädesavgång.
Skyller på att jag är trött, men hade inte förvånat mig med tanke på allt konstigt man kan läsa på buke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annat ord för för tidig sädesavgång.
Skyller på att jag är trött, men hade inte förvånat mig med tanke på allt konstigt man kan läsa på buke.![]()
Japp, lärde mig något nytt. Har aldrig hört talas om det tidigare och funderade över uttalet.Hoppas du såg den seriösa förklaringen också![]()
Det kan kallas klickmonster också eller vad som helst som börjar på klick- egentligen.
Äh, det HETER bäbis och ingenting annat.
Mvh har alltid rätt
Bebis är dock att föredra framför "bejbis" som jag sett här på Buke ett antal gångerDet är nog det ordet jag stör mig på mest..Jag håller med om att det heter bäbis och inte beeebis. Blir tokig när jag hör eller läser ordet bebis..
Bejbis?Bebis är dock att föredra framför "bejbis" som jag sett här på Buke ett antal gånger![]()
Jesus AdamBejbis?![]()
Bytat och bytade!! Uäää!Det heter bytt och bytte
![]()
Bebis är dock att föredra framför "bejbis" som jag sett här på Buke ett antal gånger![]()
Men det där är ju värmländska?Nåt jag aldrig lyckades vänja mig vid när jag bodde i Småland:
Cyklen, pendlen, sadlen, nycklen etc etc etc![]()
![]()
Jaså? Så pratar i alla fall samtliga av mina vänner från Växjö, samt alla smålänningar jag träffade när jag bodde där.Men det där är ju värmländska?![]()
Nä? Vilken värmländska då?Men det där är ju värmländska?![]()
Nåt jag aldrig lyckades vänja mig vid när jag bodde i Småland:
Cyklen, pendlen, sadlen, nycklen etc etc etc![]()
![]()
Säffle? Min BFF kommer därifrån och hon låter så, likaså min första, närmsta chef var värmlänning och lät likadant, fast med mörkare röst.Nä? Vilken värmländska då?![]()
Aha! Så långt in i Värmland är aldrig jagSäffle?