Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch vad jag känner mig låg. Var hos psykologen i torsdags och pratade igenom ett och annat. Jag känner ingen ro när jag är hemma. Antingen är jag på max, överambitiös! Eller så är jag helt utmattad, har ingen energi alls. Vi pratade där igen om hur jag ska jämna ut min energikurva. Hitta ett normalläge. Jag ska ut och röra på mig regelbundet, bestämma att denna specifika tid så det verkligen blir av. Och börja simma, tantsim där jag bara ska vara, ingen stressig simtur. Motion ska tydligen hjälpa..
Pratade med pappa idag äntligen. Har varit så orolig för att berätta om min sjukskrivning, han blir så orolig över att jag inte mår bra. Samma sak nu, han blev orolig över att läkarna missat nåt och bara accepterat att mitt mående beror på psykisk påfrestning. Det är så jobbigt att behöva övertala honom när jag själv har svårt att acceptera det.
Men jag tror jag är extra låg nu när min man är låg. Han är inte den klippa han brukar vara, han är orolig och inte lika glad. Det oroar mig enormt mycket.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 942
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 877
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 569
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
2 974
Senast: gråvarg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp