Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tycker ju inte skidor är kul ju![]()
Vi ska åka till mormor och morfar... Senare.Och snart är det skidskytte
Mamma försökte ringa mig under stafetten, jag ska ringa henne.... senare!![]()
Ja jo, menjäklar vad spännande det blev.
Betydligt roligare än att se damkronorna bli mosade av Finland
Jag kollar faktiskt längdskidor ibland när Vinterstudion sänder. Men blev trött av att se Northug och Björgen.
Northug har varit borta från toppen i flera år. Var rent av tvungen att kolla när han ens vann en världscuptävling sist och det var 2016, och då hade han varit utan vinster sedan 2013. I OS 2014 blev han helt utan medaljer.
(Björgen har ju däremot hållit i betydligt bättre, trots att hon fick barn för ett par år sedan, och de hade ju dessutom Johaug.)
Var så dåliga? När då?Där ser man hur länge sedan det var jag kollade på skidorDet kanske är löjligt men tröttnade när svenskarna var så dåliga
Vet inte, bara tappade intresset, vilket är synd för jag gillade det verkligen för några år sedan.
Man går liksom prioritera lite men vi glömmer ju inte bort våra gamla släktingar, alltid någotVi ska åka till mormor och morfar... Senare.![]()
Vem tusan ringer under en pågående stafett??!!!Och snart är det skidskytte
Mamma försökte ringa mig under stafetten, jag ska ringa henne.... senare!![]()
Exakt samma tanke som jag hade, tack och lov hade jag telefon på ljudlöst och inte ens burrande.Vem tusan ringer under en pågående stafett??!!!
Tittar ni? Känns inte lika mycket medaljläge som igår.