Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det jag som är så väldigt mycket smartare än kommentatorerna och experterna? Eller varför är de förvånade över svenskarnas åkning? Jag är inte förvånad. De har inte varit bättre än så här den här säsongen!
Jag vet inte om jag trodde på medalj kanske men jag trodde nog vi skulle vara mer med än nästan 2 min efter ledaren.Fast hade man lagt ihop ländernas resultat resultat på 15km fritt nu t.ex. hade de ju varit i medaljposition? Nu sa de ju också att de hade dåliga skidor tyvärr. Jag hade nog räknat med att de skulle kunna vara med och iaf slåss om bronset.
Fast hade man lagt ihop ländernas resultat resultat på 15km fritt nu t.ex. hade de ju varit i medaljposition? Nu sa de ju också att de hade dåliga skidor tyvärr. Jag hade nog räknat med att de skulle kunna vara med och iaf slåss om bronset.
Jag vet inte om jag trodde på medalj kanske men jag trodde nog vi skulle vara mer med än nästan 2 min efter ledaren.
Jag gillar inte Kläbo alls!! Han leker med de andra på ett väldigt otrevligt sätt! Lite för arrogant!!
Intervju med Hellner nu. Säkert klokt att ta det lugnt eftersom han har femmilen kvar och det är nog hans sista OS. Känns kroppen bra så har han chans att göra ett bra lopp där. Onödigt att ta ut sig när det är två minuter att köra in.
Halvarsson ser ut att göra en bra sträcka. Hoppas formen är växande nu inför sista loppen.
Intervju med Hellner nu. Säkert klokt att ta det lugnt eftersom han har femmilen kvar och det är nog hans sista OS. Känns kroppen bra så har han chans att göra ett bra lopp där. Onödigt att ta ut sig när det är två minuter att köra in.
Halvarsson ser ut att göra en bra sträcka. Hoppas formen är växande nu inför sista loppen.
Hellner orkar väl inte 5 mil? Vill minnas att han inte presterat så bra på så lång distans. Inte ens då när han var i sin bästa form. Bättre i så fall att satsa på sprintstafetten om han är i bra form.
Någon som kollar på curlingen och vet vad det var som hände nu på slutet? Satte precis på och de pratade om någon teknikfråga.
Ah ok! Trodde det var något fel med stenen eller så.Jag slog också över men fattade det som att hon släppte för sent (de måste släppa innan röda linjen).
Ah ok! Trodde det var något fel med stenen eller så.