Jag gillar inte Kläbo alls!! Han leker med de andra på ett väldigt otrevligt sätt! Lite för arrogant!!

Jag gillar Kläbo jag :D visst han åker lite kaxigt men han är ju långt ifrån Northugs beteenden. Brukar följa hans vloggar och tycker han verkar väldigt sympatisk sen tycker jag att det är lite gulligt att han har sin morfar som tränare :laugh:

Falks tränare: Det är ingen idé att man blir arg, besviken, ringer och klagar. Det hjälper inte.

Varför klagar han då? :confused::rofl:

Jag gillar Kläbo, visst är han rejält kaxig men han är aldrig oschysst, och han är fascinerande att titta på tycker jag.

Kul lopp idag igen, allt kan verkligen hända i stafett! :) Tråkigt för Sverige, men det är sånt som händer. En femteplats behöver vi inte skämmas allt för mycket för, även om vi är långt efter Norge.

Fourcade gör som vanligt och vinner men åh vad jag hade unnat Schempp att vinna det där guldet, mer sympatisk skidskytte än Schempp finns nog inte

Är det jag som är så väldigt mycket smartare än kommentatorerna och experterna? Eller varför är de förvånade över svenskarnas åkning? Jag är inte förvånad. De har inte varit bättre än så här den här säsongen!
Fast hade de haft bättre skidor hade de ju definitivt kunnat slåss om medaljer. Jag trodde på god medaljchans, och jag har följt hela säsongen. Daniel skulle aldrig ha tappat mycket om inte skidorna var katastrof.

Förra årets VM fick Hellner ta ut sig totalt för att hämta upp Sverige i stafetten. Det påverkade klart resultatet i femmilen 2017 - som han borde ha kunnat ta medalj på. Tror han hade det i bakhuvudet idag.
Denna gång är det ju klassiskt, har han någonsin ens haft en topp 10-placering i världscup/mästerskap i 50 klassiskt? Tror medaljchansen är typ lika med noll faktiskt. Vet dock inte om han kanske är aktuell för team sprint?

Denna gång är det ju klassiskt, har han någonsin ens haft en topp 10-placering i världscup/mästerskap i 50 klassiskt? Tror medaljchansen är typ lika med noll faktiskt. Vet dock inte om han kanske är aktuell för team sprint?
Var tvungen att kolla och hittade en 14de plats som bäst.

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
30 819
Senast: Zpunk
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
855
Senast: Guldaskig
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 825
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål