Okej! Det låter ju väldigt logiskt.Stenen har nog någon slags teknik som ska läsa av om de släpper i tid, så det var därför de testade om den fungerade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej! Det låter ju väldigt logiskt.Stenen har nog någon slags teknik som ska läsa av om de släpper i tid, så det var därför de testade om den fungerade.
Jag gillar inte Kläbo alls!! Han leker med de andra på ett väldigt otrevligt sätt! Lite för arrogant!!
Det där var det roligaste jag har sett på länge!Jag gillar också Kläbo!
Kul det händer grejor nuSkidskyttet nu.![]()
Håller du en tumme på Finland eller Sverige?Curling på morgonen istället för stafetten och curling till lunch istället för skidskytte.
I år är den svenska curlingen verkligen på topp!
Nu lite hockey.
Fast hade de haft bättre skidor hade de ju definitivt kunnat slåss om medaljer. Jag trodde på god medaljchans, och jag har följt hela säsongen. Daniel skulle aldrig ha tappat så mycket om inte skidorna var katastrof.Är det jag som är så väldigt mycket smartare än kommentatorerna och experterna? Eller varför är de förvånade över svenskarnas åkning? Jag är inte förvånad. De har inte varit bättre än så här den här säsongen!
Denna gång är det ju klassiskt, har han någonsin ens haft en topp 10-placering i världscup/mästerskap i 50 klassiskt? Tror medaljchansen är typ lika med noll faktiskt. Vet dock inte om han kanske är aktuell för team sprint?Förra årets VM fick Hellner ta ut sig totalt för att hämta upp Sverige i stafetten. Det påverkade klart resultatet i femmilen 2017 - som han borde ha kunnat ta medalj på. Tror han hade det i bakhuvudet idag.
Var tvungen att kolla och hittade en 14de plats som bäst.Denna gång är det ju klassiskt, har han någonsin ens haft en topp 10-placering i världscup/mästerskap i 50 klassiskt? Tror medaljchansen är typ lika med noll faktiskt. Vet dock inte om han kanske är aktuell för team sprint?