Bukefalos 28 år!

OS i hoppning 2021

Jag tycker inte det är jättekul med ett startfält på 73 stycken där en tredjedel inte har på den här nivån att göra
Måste det ens vara 73 till start egentligen :confused: hur många lag är det till start?
 
Jag tänkte också det när jag såg Mathilda Karlsson, efter alla svängar med hennes kval på pyttesmå tävlingar...

Jag med. Var det verkligen värt det med allt hon gick igenom för att ändra beslutet? Först var hon kvalade ich sen inte och då bråkade hon om det och vann. Sen kom hon till OS och hennes häst vill inte hoppa vatten och de vägrar ut sig.

Nä, just i ridsportgrenarna får nog IOK frångå devisen att alla får vara med. Höj kvalreglerna så att blåbären inte utsätter sina hästar för det.
 
Jag med. Var det verkligen värt det med allt hon gick igenom för att ändra beslutet? Först var hon kvalade ich sen inte och då bråkade hon om det och vann. Sen kom hon till OS och hennes häst vill inte hoppa vatten och de vägrar ut sig.

Nä, just i ridsportgrenarna får nog IOK frångå devisen att alla får vara med. Höj kvalreglerna så att blåbären inte utsätter sina hästar för det.
Jag var iof skitglad när jag vann km ett år.
På typ 57% mot "sara och agnes 12 år" ridande på övergödda slöa ridskolehästar just tagna från sommarbetet :rofl:
 
Om en timme börjar live-sändningarna här från Australien.... vet inte vad klockan är i svedala just nu
 
Haha åh, idag går det inte att få svenska kommentarer på discovery plus. Man måste älska stringensen i ljudproblem :D
 
Jag tycker i alla fall att Linda och Henrik blev bra igår tillsammans efter ett tag, så jag är nöjd med svenska kommentatorer. :D
 
Nån som vet ungefär när de svenska starterna är? Hade nån fåfäng förhoppning om att kunna jobba iallafall några timmar idag... 🙈
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
560
· Visningar
15 387
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 381
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp