OS i hoppning 2021

Jätteroligt om folk hon känner hörde hans kommentarer, men inte hon själv, så att hon fått en massa frågor om huruvida hon ska sluta nu när hon kom hem. Tänker mig Malin se ut såhär isf; :confused::confused::confused::confused::confused:

(Men jag tror Henriks kommentarer syftade till att har man haft ett sådant fokus på en sak så länge så kan det ju vara lite svårt att ladda om mot ett nytt mål.)

När jag hörde det hickade jag också till och tänkte att han bubblade ut något som inte var officiellt än, men när jag tänker på det såhär i efterhand så tänker jag att det lika gärna kan handla om att Henrik nu inser att Malin (äntligen) kan lägga lite mer tid på den halvfärdiga sovrumsrenoveringen så att de kan bestämma vilken tapet de ska ha och därmed komma vidare...🙄🤷‍♀️
 
Jag lyckades aldrig hitta några hinder i FEI:s stories på intstagram. Däremot snubblade jag över denna när jag googlade. Kanske fler som vill läsa om tex hunden som väntade vid tågstationen varje dag. :heart

https://olympics.com/tokyo-2020/oly...U_C03B_EQUOJUMPINDV----------FNL-000100--.pdf
Finns både en japans film och en Amerikansk film (av Lasse Hallström) baserad på den historien. Har bara sett den Amerikanska versionen men det är en fin historia 😊❤️
 
Men fuck, kommer hem från min systers bröllop och hittar inte de engelska kommentatorerna utan bara de svenska?!? Är det någon som vet hur jag kan se de engelska nu i efterhand?
Har letat som en tok efter en replay m engelska kommentatorerna, men hittar inget på Discovery +. Så himla typiskt för allt annat verkar finnas med engelska som valmöjlighet. Men nu hitta jag äntligen en video med engelsk kommentering här: https://olympics.com/tokyo-2020/en/replay/164b045b-431e-478c-8c1c-0629fe05b823/jumping-team-final
Man får klicka i No commentary på den lilla mikrofonen i nederkanten för att få den engelska kommenteringen. Klickar man i English får man ingen kommentering 🤷‍♀️
 
Har letat som en tok efter en replay m engelska kommentatorerna, men hittar inget på Discovery +. Så himla typiskt för allt annat verkar finnas med engelska som valmöjlighet. Men nu hitta jag äntligen en video med engelsk kommentering här: https://olympics.com/tokyo-2020/en/replay/164b045b-431e-478c-8c1c-0629fe05b823/jumping-team-final
Man får klicka i No commentary på den lilla mikrofonen i nederkanten för att få den engelska kommenteringen. Klickar man i English får man ingen kommentering 🤷‍♀️

:love::love::love:
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
470
· Visningar
11 930
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
408
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 282
Senast: SiZo
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 636
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp