OS i hoppning 2021

Jätteroligt att man uppmärksammar guldet så mycket i media! Blev dock rejält besviken på inslaget i Morgonstudion där varje man fick säga minst tre gånger så mycket som Malin fick.

Jag tyckte att det det var roligt att Henrik von Eckerman får mer uppmärksamhet nu. Malin har fått så mycket uppmärksmahet i så många år nu medan Henrik presterat jättefint men varit en doldis i allmänhetens ögon.
 
Var det någon som såg firandet i olympia-appen? Jag försökte men det var så bedrövligt filmat. Först skakade det, sen ställde filmaren ner stativet och hallshögg människorna i bild. Sen var det uppochner ett tag. Ljudet var också illa så jag gav upp.
 
Undrar om det var fler än jag som funderat mycket det de kryptiska sakerna som Henrik J sa på finaldagen :rofl: https://www.expressen.se/sport/ridsport/os-hjalten-kommer-droja-innan-jag-slutar/
Jätteroligt om folk hon känner hörde hans kommentarer, men inte hon själv, så att hon fått en massa frågor om huruvida hon ska sluta nu när hon kom hem. Tänker mig Malin se ut såhär isf; :confused::confused::confused::confused::confused:

(Men jag tror Henriks kommentarer syftade till att har man haft ett sådant fokus på en sak så länge så kan det ju vara lite svårt att ladda om mot ett nytt mål.)
 
Precis lyssnat på Radiosportens OS krönika och nu Liparische man igen. Bara hört tyska TV kommentatorer innan och det blev lite (mycket 😉) känslosammare att höra de svenska!
 
Jätteroligt om folk hon känner hörde hans kommentarer, men inte hon själv, så att hon fått en massa frågor om huruvida hon ska sluta nu när hon kom hem. Tänker mig Malin se ut såhär isf; :confused::confused::confused::confused::confused:

(Men jag tror Henriks kommentarer syftade till att har man haft ett sådant fokus på en sak så länge så kan det ju vara lite svårt att ladda om mot ett nytt mål.)
Så tolkade jag också det, det han sa behöver ju inte vara specifikt/personligt utan han menade säkert mer allmänt om hur en sådan här urladdning kan upplevas. De har ju levt för att rida detta OS och ta guld i flera år.
 
Jätteroligt om folk hon känner hörde hans kommentarer, men inte hon själv, så att hon fått en massa frågor om huruvida hon ska sluta nu när hon kom hem. Tänker mig Malin se ut såhär isf; :confused::confused::confused::confused::confused:

(Men jag tror Henriks kommentarer syftade till att har man haft ett sådant fokus på en sak så länge så kan det ju vara lite svårt att ladda om mot ett nytt mål.)
Ja, måste vara väldigt märkligt för henne om fler tolkade det som jag gjorde.
 
Jätteroligt om folk hon känner hörde hans kommentarer, men inte hon själv, så att hon fått en massa frågor om huruvida hon ska sluta nu när hon kom hem. Tänker mig Malin se ut såhär isf; :confused::confused::confused::confused::confused:

(Men jag tror Henriks kommentarer syftade till att har man haft ett sådant fokus på en sak så länge så kan det ju vara lite svårt att ladda om mot ett nytt mål.)
Förhoppningsvis har inte folk dragit för stora växlar på det heller. Henrik sa ju också i sändningarna att Malin kommer hålla på så länge hon tycker att det är roligt och Malin har sagt i intervjuer innan att hon rider o tävlar mindre för att vara mer med familjen men att hon inte ser nåt slut.

Ett OS-guld är en bra punkt om man letar en punkt.. annars rider de vidare på vågen.
 
Jag läste en intervju med Malin där hon pratade om att hon inte tävlar lika ofta som Peder eftersom hon inte har ett team medan Peder har tre team. Peder kan därför tävla varje helg medan hon bara kan tävla var tredje.

Har Malin eget stall och rider på heltid eller har hon bara ett par hästar? Och visst måste hon väl ha anställda hästskötare?
 
Jag läste en intervju med Malin där hon pratade om att hon inte tävlar lika ofta som Peder eftersom hon inte har ett team medan Peder har tre team. Peder kan därför tävla varje helg medan hon bara kan tävla var tredje.

Har Malin eget stall och rider på heltid eller har hon bara ett par hästar? Och visst måste hon väl ha anställda hästskötare?
Jag tolkar det som att hon menar att Peder har tre hästar på högsta nivå medan hon har en.

Här är en video från våren 2020 där Malin visar sitt stall:

 
Jag läste en intervju med Malin där hon pratade om att hon inte tävlar lika ofta som Peder eftersom hon inte har ett team medan Peder har tre team. Peder kan därför tävla varje helg medan hon bara kan tävla var tredje.

Har Malin eget stall och rider på heltid eller har hon bara ett par hästar? Och visst måste hon väl ha anställda hästskötare?
Hon har eget och jobbar med det på heltid med hästskötare osv, men hon syftar nog på att hon bara har en häst på den tävlingsnivån medan Peder har flera. Peder har tex andra hästar som kan gå EM, Malin har väl bara Indiana på den nivån.
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
11 914
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 282
Senast: SiZo
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 636
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp