OS-tråden hoppning

Fast det står väl fortfarande på TV3 att det ska vara hoppning? Men ändå visar de golf... Dåligt. Jag har Viaplay så jag kan ju se ändå, men den lilla ridsport de har klämt in i tablån kan de väl ändå visa? :grin:

Det var vad jag trodde också, men HD verkar vara en egen kanal så det har väl blivit fel i tablån kan jag tänka. Mycket irriterande, jag hade ju sett fram emot att få se någon ridsport från OS eftersom jag jobbar de tider som de visar annars.
 
Synd med vattnet där för Malin. Kollar på BBC. Hittills har det inte laggat något gick dock ner en gång och då fick jag tömma cachen för att få igång det igen.
 
Kul för Brasilien att deras första ryttare gick felfritt! :D

Är det vanligt att det blir såhär mycket fel i första rundan? Hade väntat mig flera felfria...?
 
Det är svårare än vad en trodde från början in i den där sista kombinationen! Läskiga situationer där.
 
Kul för Brasilien att deras första ryttare gick felfritt! :D

Är det vanligt att det blir såhär mycket fel i första rundan? Hade väntat mig flera felfria...?
Det var väl andra ryttaren? Brasiliens första hade 4 fel tror jag. Brasilien är lag 1 och Sverige är sista lag ut
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut ett väntat lag till EM i hoppning som inleds under onsdagen i italienska Milano. Henrik...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Gunnar
·
Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
75 486
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Tretton svenska ryttare är uttagna till Global Champions Tour-tävlingarna i Stockholm. Bland andra är svenska OS-guldmedaljörerna i...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp