Fick upp den igen. Lär väl inte se annat än den lilla stackaren nu när jag har klickat på den
https://www.instagram.com/reel/DGWXgboxV_L/?igsh=MTZ0czl5MDlwdzFyMA==
En hel del kommentarer som tur nog pekar ut att den är undernärd och sjuklig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick upp den igen. Lär väl inte se annat än den lilla stackaren nu när jag har klickat på den
https://www.instagram.com/reel/DGWXgboxV_L/?igsh=MTZ0czl5MDlwdzFyMA==
Ja, jag såg det. Det ger lite hopp om mänskligheten med tanke på hur mycket djurplågeri som gulligullas medEn hel del kommentarer som tur nog pekar ut att den är undernärd och sjuklig.
Och så undrar folk varför hundar biter barn!2 fantastiska valpar den stora är 5 månader och den lila 10 månader säljes pga personen fått heltidsjobb, en av hundarna med en unge ridandes på ryggen![]()
”Attackerade utan förvarning!” *bild på barn som sitter på hunden med öronen som tyglar*Och så undrar folk varför hundar biter barn!
Yes gissa 3 gånger vad det var för ras.Och så undrar folk varför hundar biter barn!
”Attackerade utan förvarning!” *bild på barn som sitter på hunden med öronen som tyglar*
Min numera bortgångna mopstik ansåg inte att hon var hund. Enligt henne låg mops snäppet högre än hund och vi refererade gärna till vår flock som "hundarna och mopsen". Min nuvarande mopshane har inga sådana funderingar, utan är glatt en i gänget.På tal om trubbnosar som ofta är på tapeten, jag mötte en mops idag när jag promenerade med mina hundar och det var så tydligt att dom inte såg mopsen som en hund.
Någon mer som har samma erfarenhet?
Jag såg den också, väldigt sensationell nyhet och jag tror jag tvivlar lite. Mycket "The only one of his breed!" Vad hände med kullsyskonen?Läste precis om en indier som köpt en dyr hund. Över 56mille. Och gissa rasen. Blandras, varg och ovtjarka. Importerad från USA. Hade jag fått veta att någon i min närhet hade en sån så hade jag flyttat. Flyttat långt bort därifrån.
Den har inte ens de typiska ljusa vargögonen. Det är väldigt få varghybrider jag har sett utan gula ögon och de som har mörka ögon brukar bara ha lite varg i sig (med reservation för att genetiken gör lite som den behagar utanför det vi kan se och vet om)Jag såg den också, väldigt sensationell nyhet och jag tror jag tvivlar lite. Mycket "The only one of his breed!" Vad hände med kullsyskonen?
... och "“He is an extremely rare breed of dog and looks exactly like a wolf. This breed has not been sold in the world before.”
Har man någonsin sett en varg? Den ser ut som vilken caucasian-ish hund som helst ju!
Visa bifogad fil 165002
Man kan ju hoppas att han blev blåst.Jag såg den också, väldigt sensationell nyhet och jag tror jag tvivlar lite. Mycket "The only one of his breed!" Vad hände med kullsyskonen?
... och "“He is an extremely rare breed of dog and looks exactly like a wolf. This breed has not been sold in the world before.”
Har man någonsin sett en varg? Den ser ut som vilken caucasian-ish hund som helst ju!
Visa bifogad fil 165002
Det kände jag också. Generellt brukar vargen vara väldigt framträdande, i alla fall i de hybrider jag sett i film och på bild.Den har inte ens de typiska ljusa vargögonen. Det är väldigt få varghybrider jag har sett utan gula ögon och de som har mörka ögon brukar bara ha lite varg i sig (med reservation för att genetiken gör lite som den behagar utanför det vi kan se och vet om)
Jag tror nästan det. Förmodligen avstår han från att testa också, han verkar vara någon slags influencer som fladdrar runt och tar foton med sina hundar och då är nog rubriken viktigare än vilken ras/mix hunden faktiskt är.Man kan ju hoppas att han blev blåst.
Ser ut som något ur bamse.Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men efter en snabb googling så verkar det vara en uppfödare i Kanada som har ”skapat” den genom att blanda varg, alaskan malamute, husky och schäfer. Jag undrar var den blåa färgen kommer ifrån med den blandningen. Schäfer vet jag finns/fanns enstaka i blått, men de andra har vad jag vet inte blått i sig. Fast med tanke på hur nära USA Kanada ligger så är det säkert någon som har avlat in blått och fått dem reggade som renraser efter tre generationer.
Denna är ca 25% varg och har de gula ögonen (som blir lite utspädda pga det blåa och den här även blåa fläckar i ögonen).
Och är det bara jag som tycker att hon ser helmuppig ut med de pyttesmå ögonen och fläckarna med blått och gult som gör att hon ser helt skelögd ut
Visa bifogad fil 165004
Den där ser verkligen så jäkla rolig ut!Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men efter en snabb googling så verkar det vara en uppfödare i Kanada som har ”skapat” den genom att blanda varg, alaskan malamute, husky och schäfer. Jag undrar var den blåa färgen kommer ifrån med den blandningen. Schäfer vet jag finns/fanns enstaka i blått, men de andra har vad jag vet inte blått i sig. Fast med tanke på hur nära USA Kanada ligger så är det säkert någon som har avlat in blått och fått dem reggade som renraser efter tre generationer.
Denna är ca 25% varg och har de gula ögonen (som blir lite utspädda pga det blåa och den här även blåa fläckar i ögonen).
Och är det bara jag som tycker att hon ser helmuppig ut med de pyttesmå ögonen och fläckarna med blått och gult som gör att hon ser helt skelögd ut
Visa bifogad fil 165004
Den stackarn ser helt ding ut.Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men efter en snabb googling så verkar det vara en uppfödare i Kanada som har ”skapat” den genom att blanda varg, alaskan malamute, husky och schäfer. Jag undrar var den blåa färgen kommer ifrån med den blandningen. Schäfer vet jag finns/fanns enstaka i blått, men de andra har vad jag vet inte blått i sig. Fast med tanke på hur nära USA Kanada ligger så är det säkert någon som har avlat in blått och fått dem reggade som renraser efter tre generationer.
Visa bifogad fil 165004
Ja, det känns absolut som om någonting gick lite fel. Det där är inte bara ögonfärg som gör att hon ser skelögd ut - sedan kanske hon fungerar helt normalt för all del, men anatomin blev lite skev!Den stackarn ser helt ding ut.