Såg den också ,fruktansvärtSåg en kull fralla + cavalier, två sjuka raser gör väl knappast en frisk hund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg den också ,fruktansvärtSåg en kull fralla + cavalier, två sjuka raser gör väl knappast en frisk hund.
Hjälp.Vad tycker ni om valpar som är blandning mellan belgisk malinois och border collie.
Den är iallafall finare än den förra fralla/bc vi har haft uppeFransk Bulldog - Border Collie OMPLACERING | Blocket https://share.google/7Qq9zIjYAkHBc12dw Det här låter ju som en fantastisk hund...
Mycket som är märkligt, men brukar det vara svårt att integrera hundar in i uppfödarflocken?Fransk Bulldog - Border Collie OMPLACERING | Blocket https://share.google/7Qq9zIjYAkHBc12dw Det här låter ju som en fantastisk hund...
Skulle kunna tänka mig, OM de fått någon sorts impulskontroll!Vad tycker ni om valpar som är blandning mellan belgisk malinois och border collie.
Tror det varierar en del beroende på ras och individ.Mycket som är märkligt, men brukar det vara svårt att integrera hundar in i uppfödarflocken?
Bomullstussen bodde hos sin uppfödare förra sommaren efter att inte varit där sedan hon var valp och hon hade inga problem alls med att bara bli en i flocken liksom![]()
Vad tycker ni om valpar som är blandning mellan belgisk malinois och border collie.
Skulle kunna tänka mig, OM de fått någon sorts impulskontroll!![]()
Med tanke på ditt eget nick, så kanske?Vad tycker ni om valpar som är blandning mellan belgisk malinois och border collie.
Såg på fb "Borderpaps" trodde det var ett skämt först men verkar vara en riktig parningsannons..
Som i BC x papillon? Eller border terrier? Båda låter rätt konstigt i och för sig.Såg på fb "Borderpaps" trodde det var ett skämt först men verkar vara en riktig parningsannons..
BC x Papillon! verkar ha gjorts flera gånger stod typ third nånting på annonsen...Som i BC x papillon? Eller border terrier? Båda låter rätt konstigt i och för sig.De första blir nog söta utseendemässigt i alla fall, men jag undrar lite hur de senare skulle se ut.
Sedär! Som sagt, säkert jättesöta, men...BC x Papillon! verkar ha gjorts flera gånger stod typ third nånting på annonsen...
Nu kan jag inte speciellt mycket om agility men klasserna går väl efter storlek? Känns som att det kan bli lite vilket som med tanke på storleksskillnaden.BC x Papillon! verkar ha gjorts flera gånger stod typ third nånting på annonsen...
De blir väl antingen små eller mellan tänker jag, och förmodligen bra i båda klasserna. Inte för små i de små och inte för stora för mellan. Oftast.Nu kan jag inte speciellt mycket om agility men klasserna går väl efter storlek? Känns som att det kan bli lite vilket som med tanke på storleksskillnaden.
Den gamla osanningen att "blandraser är friskare än renrasiga hundar" lever vidare...Såg en kull fralla + cavalier, två sjuka raser gör väl knappast en frisk hund.