OT tråden nr 14

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 57 481
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Ljugande föräldrar måste ju vara bästa vägen till kunskap:banghead: i den åldern är man väl definitivt gammal nog dessutom.

Niffe: jag åt natchos och hemgjord guacamole igår :) mycket gott.

Alltså herregud... tror jag hade "lite" sömnbrist att beta av. Vill inte veta hur mkt jag sovit senaste dygnet.

Jag har nog från de senaste 1,5 åren, herregud vad jag kan sova! Om lite mindre än två timmar måste jag vara på jobbet... Tänkte köpa choklad ikväll för att orka med morgondagen:p

Alltså jag döööör! Ser på Frozen Planet och har konstaterat att pingviner måste vara det roligaste djur som existerar. Jag sitter och skrattar så tårarna sprutar. :rofl:

Jag pratar om min stora idol Skepparn.

pingvinerna_1196155778_1029077.jpg

Han med armarna i kors. :love: :love: :snigelspår:

sluta äckla dig!!

ps.

läs "män kan inte våldtas" av märta tikkinen!

JAG VILL GIFTA MIG MED MÄRTA TIKKANEN

Jaa, de är ju underbara! Men de skiljer sig lite från riktiga pingviner. Hemsk som jag är satt jag och asgarvade även när de var livrädda och höll på att bli uppätna, för att de såg så förbannat roliga ut... :angel:

KL
Jag hoppar in i tråden och hoppar snabbt ut igen (måste läsa vad alla ot:are haft för sig imorgon!) Men en snabb fråga, ska ut ikväll och funderar på svart :Dskinnkjol och svart ärmlös, halvt transparent blus med små runda nitar på. Tacky/fult/funkar det? Hjälp tack

Tack ni rockar! :D Bild ska försöka fixas, dock har jag begåvats med en total oförmåga att kunna ta bilder framför en spegel!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 322
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
875
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 503
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 535
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ormbett
  • Shettistråden del II