Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kl
Jobbat, jobbat över, blev sen bjuden på middag av kompisen som passat hundarna och hade besök. Nu är jag helt slut, men en eloge till hundarna som låtsas vara väluppfostrade
Gud vad jobbigt allting blev nudå.
Exet vill uppenbarligen ha tillbaka mig, det kunde han ju kommit på lite tidigare, lite sent nu när jag varit förlovad i snart 4 år. jobbigt när vi måste ha kontakt också eftersom vi har barn ihop. Vilken jobbig situation det blev.
Men gud vilken konstig situation det blir för er! Hade varit bättre om han vart tyst kan man tycka..
Grodan
Haha, så går det när man tänker träna
Och nu behöver jag hjälp! Ni vet sånt där grönt block man kan sticka torkade blommor i? Grönt, hårt, smuligt.. Vad fasen heter det?
Hade tänkt torka lite eterneller och göra en liten dekoration till några tråkiga blomkrukor, men kommer inte på vad de heter..
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...