OT tråden nr 14

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 57 481
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Jag har bara imorgon kvar och jobba, 7-14.
Sen börjar skolan 26 augusti och de har inte skickat ut någon information alls, bara jag som tycker det är illa?
Kommit ett mejl då man blev inbjuden till aktiviteter.

Jag har 14 dagar till på jobb.

Tisdag lyckas jag få en ledig em, måste ta hunden till veterinären.

Bra det :)

kl
Mini har börjat förstå konceptet av att slås, han dänger en mobil i huvudet på mig och ser vad som händer. Sen bryter han ihop och lägger sig på golvet eftersom jag är dum och skäller på honom.

Kom på att det kan vara en bestraffning eftersom jag går emot det patriarkala samhället och sätter på honom diadem och kallar honom min lilla prinsessa:cautious:

Mini här slåss också, slåss, nyps, bits och kastar saker.
Håller på nattar honom nu, alltså han kastar nappen på golvet x antal gånger, gnäller för att han ska ha den, kastar den igen osv. Nyper och slår på mig för att han ska ha nappen och skriker för allt och ingenting. Förstår inte varför han alltid ska vara så jobbig när jag nattar.

Nu låter jag gnällig, men efter 3 timmars sömn i natt, feber och huvudvärk är man gnällig.

Tanken har funnits där, men när sambon nattar gör han inte sådär.
Har blivit någon grej att busa så när mamma nattar :p

Jo, då är det typ kört :p

Sambon läser bara saga för mini och så slocknar han direkt, för mig tar det längre tid.

Kl
Alltså, ok att vi har djur och därför måste dammsuga ofta. Men jag förstår inte var dammtussarna kommer ifrån! Misstänker att det är katthår.

Undrar om det har och göra med att jag är hemma med honom.
Att det blir roligare att busa med mamma då eller nåt :p

Jenka: det är lika här, katten fäller och det yr överallt.

Gott med kantareller!

Nä, Stoja fäller minimalt och Sigge inte alls. Gammelkatten fäller konstant. Hundarna skitar ner på andra sätt::p

:D:D

Kl
Sigge friskförklarad :) tom så veterinären var förvånad över hur fint det blivit.
Och tydligen var jag konstig som köpte rosa bajspåsar :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 304
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
861
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 393
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 633
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka