OT tråden nr 14

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 57 481
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

jag är uttråkad! och rastlös! och trött! men kan inte gå och lägga mig. YL.

jävla spanjor att inte ha tid att skypa. jävla mammas att jobba istället för att hänga med mig. jävla jävla!

åh, jävla mammas, där är du ju! :love:

nä, behöver bara skedas nattetid, dagtid är jag ju inte rädd :p men TACK kära du för erbjudandet!

Tullnäs Ryttarsällskap :)

Tävlingen var mysig men de hade världens uslaste vägbeskrivning :p

edit: I konkurrens med Dannemora. "Kör förbi en travbana och sen vänster vid den stora eken." Travbanan var en oval stig med grus runt en övervuxen inhägnad och eken såg man inte från vägen :rofl:

Hahaha usla vägbeskrivningar är underbara. Jag och en vän skulle åka och hämta en tredje vän, hos hennes pojkvän ute på landet. "Ni passerar en stor lada och efter den ska ni svänga höger!" Ja, jo, för stora lador brukar ju vara en bristvara på landet, har jag hört... :cool:

men GUD så grov du är i munnen!

jag grinar aldrig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 331
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
880
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 510
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31