Bukefalos 28 år!

OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Oj hoppas din mormor mår bra.

Got2Be: Kul och bo i tyskland :)
Vad ska du läsa på universitetet?

sthu: vilket strul, hoppas det löser sig så du får tag i boken.

Tittar på hoppningen från EM, vill riiiida!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Heddis! Det var tråkigt att du inte kunde i helgen som gick! Hade sett fram emot att träffa dig :).
Och vad du menar med detta är att det inte spelade nån roll alls för jag var där, allas sol på himlen, så du klarade dig jättebra ändå.

Ville bara förtydliga alltså!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Nu har hon ringt, hon mår bättre. Såg henne på akuten innan i eftermiddags när jag jobbade. Då var hon rätt så borta.
 
Senast ändrad:
Sv: OT-tråden nr 15

Jag har bott där i 1,5 år.
Började en beridarutbildning, men jag blev behandlad som världens skit så jag funderade på vad jag ville med livet och hoppade av.
Ska nu till hösten börja plugga på universitet!:)

Ah, spännande! Du trivs då, med andra ord? Jag har funderingar på att dra till Tyskland och plugga tyska en period nämligen, så kul att höra lite från andra som flyttat dit. :)

Heddis! Det var tråkigt att du inte kunde i helgen som gick! Hade sett fram emot att träffa dig :).

Jag med! Så förbannat besviken över att jag inte kunde komma, satt hemma och surade hela helgen. :( Hoppas ni hade kul i alla fall!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Klart du surade, du gick ju miste om mig! Jag är faaaaaaaaaaabulous!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Och vad du menar med detta är att det inte spelade nån roll alls för jag var där, allas sol på himlen, så du klarade dig jättebra ändå.

Ville bara förtydliga alltså!

Åh, lilla stumpan! :love: Blev du kränkt nu när världen kretsade kring nån annan än dig för en sekund? Ska du inte snubbla lite nu så att fokus hamnar rätt igen?

(Översättning - om jag skriver mer om hur grymt bra jag tycker att du är alldeles på egen hand så kommer du snart tro att du fått en creepy stalker på halsen...:D)

Jag med! Så förbannat besviken över att jag inte kunde komma, satt hemma och surade hela helgen. :( Hoppas ni hade kul i alla fall!

Det kommer förhoppningsvis fler chanser! :) Vi hade jätteroligt (eller jag hade i alla fall :D). Hoppas du kan vara med nästa gång.

Klart du surade, du gick ju miste om mig! Jag är faaaaaaaaaaabulous!

Jag är böjd att hålla med.

Höhö. Böjd. Höhö.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Mitt inlägg är den skriftliga versionen av att snubbla!

Jag älskar när du är böjd för övrigt. Höhö. Om du fattar vad jag menar. Höhö.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Det kommer förhoppningsvis fler chanser! :) Vi hade jätteroligt (eller jag hade i alla fall :D). Hoppas du kan vara med nästa gång.

Ja, det hoppas jag verkligen! Men nu åker jag snart iväg ju och blir ev. borta hela hösten... Och sen vet man aldrig vad som händer! Så ni får se till att det blir när jag kan! :cool:
 
Sv: OT-tråden nr 15

Got2Be: Kul och bo i tyskland :)
Vad ska du läsa på universitetet?

Först ska jag läsa upp min tyska. Jag har B1, men behöver i alla fall C1. Så säg en termin tyska, vilket jag även vill för min privata tyska:)
Sen funderar jag på att plugga ett till språk och etnologi:)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Ah, spännande! Du trivs då, med andra ord? Jag har funderingar på att dra till Tyskland och plugga tyska en period nämligen, så kul att höra lite från andra som flyttat dit. :)

Ja alltså jag trivs!:) Jag älskar och saknar Sverige också, men det här känns så himla rätt och jag tror att jag som person behöver detta!
På min profil finns min adress till min blogg, där skriver jag ju mycket om det som händer i mitt liv här osv:)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Oh jag är en blogg-junkie så jag måste snoka :p

kl
Jag har i mitt stilla sinne morrat över torktumlaren som aldrig får kläderna riktigt torra, tills nu när jag insåg att man kunde välja ett varmare program. Jag är så sjukt teknisk av mig!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Hihi :p

Kl
Antibiotika till Ganti i 10 dagar, hoppas urinvägsinfektionen ger med sig.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Oh jag är en blogg-junkie så jag måste snoka :p

kl
Jag har i mitt stilla sinne morrat över torktumlaren som aldrig får kläderna riktigt torra, tills nu när jag insåg att man kunde välja ett varmare program. Jag är så sjukt teknisk av mig!

Fast vissa är totalt värdelösa.
 
Sv: OT-tråden nr 15

:D
Fast värdelösa bloggar finns det också:p
Såg bara så kul ut eftersom det såg ut som att det var indirekt riktat mot mig:o:p
 

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 318
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 981
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Badger
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp