Bukefalos 28 år!

OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Förståeligt! Blir ju inte allt för sent ikväll, skönt :)

Reykan (räkan? :D) och fryckan, det är så lätt att sätta igång tvättmaskinen och så känner man sig jätteduktig. Så glömmer man bort att man måste hänga och vika skiten också :mad:
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag också, finns inget tråkigare.

Har kärat ner mig lite i Ben Mahers Triple X :love:
Vilken underbart fin häst!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Hade jag en tumlare, så! :p Här är vi lite stenåldriga (det är ett ord!) och kör med hängtorkning.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Räkan :rofl: :rofl: :rofl: :bow:

Känner igen mig. Det där med att tvätta är inte svårt, att komma ihåg att tvätten är blöt är svårt :(

En (av få) fördelar med att bo hemma är att man oftast blir påmind :up:
Nackdelen är att det inte görs särskilt trevligt :mad:
 
Sv: OT-tråden nr 15

Nä fy så jobbigt! Tjacka en tumlare och ditt liv blir så vackert så vackert!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Har klarat av steg 1, hämta tvättkorgen och lägga ner den blöta tvätten. Måste bara orka mig upp på övervåningen och hänga allt. Känner att ni alla är mycket angelägna om att följa min väg i detta!

Niffe, men asså dyyyyrt! Och det finns ingen plats att ha den på jö, tvättmaskinen står under trappan i badrummet så det är fuuuullt.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Ja, mycket angelägna! Tack för att du håller oss uppdaterade! :bow:

Fy för dyyyyyyrt och ingen plats. Suger ju häck liksom att behöva hänga tvätten.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Det här är ju häftigare än tv! :banana:

"Zassooos tvätt - Del 2. Den stora hängningen" :rofl:
 
Sv: OT-tråden nr 15

...and she's done! The crowd goes wild :D

Nä sova kanske. Ansträngande det här att hänga tvätt.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag har samma problem som du. Tvätt i maskinen som behöver hängas och ren tvätt i sängen som behöver vikas innan jag kan gå och lägga mig. I stället sitter jag här, tittar på paradise hotell (vad fan hände?) och målar fejksår med fejkblod på armen.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Vi har tvätten på vardagsrummsbordet, där vi även har minis garderob och torkställningarna.
Önskar mig en tvättstuga i julklapp.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag knuffade all min tvätt till halvan jag inte sover på och sov ändå. Har fortfarande inte vikt in tvätten :D :angel:
 
Sv: OT-tråden nr 15

Den älskade jag att göra när jag bodde själv!

kl
Mini kom hem med 4 cm stort bitmärke på ena kinden och rivmärken på andra, lagom kul!
Tur nog tar dagis allvarligt på det.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Varför finns det så många olika schampon att välja på? Skulle behöva hitta något bra, men det finns ju en miljon olika.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag tar aldrig fram torkställningen... Hänger på handukshängaren... Och badkarskanten... Och duschdraperistången... Och badrumsskåpsdörrarna... Och alla andra dörrar i lägenheten... :D
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag förstår inte heller varför man använder klädnypor! Det tar ju bara länge tid vid upphängning och nedtagningen!:D
 

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 377
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 990
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Badger
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp