OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Inte svår som om man jämför med en ingenjörs-utbildning. Men alla passar inte att jobba med människor. Och det kanske man märker först när man kommer ut på praktik ett tag fram i utbildningen. Hoppas du fattar vad jag menar :p
 
Sv: OT-tråden nr 15

Min bästa kompis skulle ha varit här om två timmar. Men hon är kvar i Luleå för flygen går inte pga snöovädret, så jävla dålig timing :cry:
 
Sv: OT-tråden nr 15

Ja allt är ju relativt, men jag kan tänka mig att den är en väldigt intressant utbildning. Om man intresserar sig för sånt såklart:D

Tråkigt med din kompis! Får hon sitta och vänta där nu eller?:(
 
Sv: OT-tråden nr 15

Intressant är den absolut :D (klart jag tycker det ;) )

i bästa fall går flyget 21.. men då får hon ändå sova på Arlanda för det går tåg hit först imorgon.. Om nu de går vill säga. Åh jag är bara så less :(
 
Sv: OT-tråden nr 15

Vad trist fryckan :(
Hoppas tåg och allt går som det ska igen så hon kan ta sig till dig i morgon.

Är hemma efter julbordet nu, fint ställe och maten var god men inte mycket mer.
Cidern var ju bra däremot ;) Men vi satt med brukets pajaser så vi hade jättekul! :D Kan säga att den humorn kan spåra en hel del :D
 
Sv: OT-tråden nr 15

Mysigt och pynta :)

Sitter och skriver en intresseanmälan till ett jobb.
Svårt och veta vad man ska skriva bara, har jobbat där förut men inom ett annat område. Så de vet ju vem jag är sas, borde vara lätt att skriva ju.

Verkar ju dumt och skriva "Hej jag heter bla bla" för de vet ju det redan.
 
Senast ändrad:
Sv: OT-tråden nr 15

KL
Måste nog köpa ny dator, skärmen har blivit för liten. :angel: Sitter med en 46 tums skärm på jobbet.
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 116
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 781
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 561
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 089
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp