Bukefalos 28 år!

OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Fast när man är ny på jobbet blir man rätt sliten!

Jag har fått jobbet :D Så jag ska flytta till Östersund :)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Vad trist med regn.
Vi kunde ev få snö i morgon natt.

fryckan: Grattis!!
Vad är det för jobb?

Vi har haft ångestvecka här nu sambon och jag.
Tvättmaskinen gick ju sönder förut, vi såg bara hur alla pengar bara försvann och hur det inte skulle bli varken 2års kalas, jul eller någonting. Men nu verkar det som att det kanske löser sig ändå, sambons kollega hade en tvättmaskin och sälja. Han skulle bara kolla så den fungerar som den ska. Hoppas!
Skulle bli betydligt billigare så.

Dammsugaren gick också sönder, men den kan vänta lite. Känns inte lika akut som tvättmaskinen. Att ha småbarn och inte kunna tvätta är inte en lyckad kombo.

I morgon ska jag göra något jag inte gjort på flera år. :nailbiting:
Jag ska *trumvirvel* köra bil! Dags för körlektion igen, nu ska jag fasen ha det där kortet!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Vi ska kanske också få snö imorgon!!!!!


Sjukgymnast inom kommunen :)

Så bra om det löser sig med tvättmaskinen. Och lycka till imorgon!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Och DÄR försvann det goda humöret :meh:

Den utlovade snön blir regn, sedan snö och så regn igen.
Med andra ord blask och svinhalt.

Sambons bror som skulle ha mini i morgon är sjuk, så där rök den körlektionen.
Mini skulle även sova där i helgen, men eftersom svärmor och M har magsjuka så blev det inte av heller. Så där rök mitt och sambons julbord. Faaan!
Varför ska det alltid vara likadant? Om vi för en gångs skull får lite tur med någonting, så ska en massa andra saker ställa till det. Kan det aldrig gå bra för oss?
 
Sv: OT-tråden nr 15

KL

Det löste sig med allt här till slut, hämtar ny (eller ja, ny för oss :p ) tvättmaskin på mån, vi kan åka på julbordet i morgon och bokade om körlektionen till måndag istället :)

Det finns lite flyt ändå :p
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 164
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 784
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 568
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 092
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp