Otyget med utbrutna trådar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag erkänner att jag inte läst hela tråden, bara de första sidorna. Så kanske nån mer har skrivit samma åsikt tidigare, men vill bara ge min syn på saken. Jag älskar utbrytandet av trådar. Så mycket intressanta ämnen jag hade missat annars.

Jag undviker inte evighetstrådar för att jag inte känner mig välkommen, det vet jag inget om. Men det är sällan grundämnena intresserar mig. Och jag har inget intresse av att spendera tid på att läsa en hel hög med sidor om vad folk gör just nu för att det eventuellt kan dyka upp ett intressant ämne nånstans däri. Då är jag jätteglad att ämnet får en egen tråd med en tydlig rubrik.

Och jag tycker moderatorerna gör ett fantastiskt jobb med det hela, eftersom det inte sker i en handvändning. :) Vill vi inte att de ska styra får vi helt enkelt bli bättre själva på att starta nya trådar när det dyker upp intressanta ämnen som frångår trådens ursprungsämne.
 
Som några andra tagit upp, träningstråden borde absolut städas. Där finns gott om inlägg som har noll med träning att göra och en del som gott kan få en egen tråd. Precis som sagts, så skriver jag inte i de trådarna för det handlar mycket om ridning, hundpromenader och annat what not som inte har med träning att göra utan mer med den normala vardagen att göra.
Jag lovar att jag ska ta tag i den men jag har inte hunnit än. 😊
 
Fanns det en ren chatt det har jag nog missat jag var nog inte aktiv här just då? Haft en del pauser härifrån. Är det länge sedan? Är det omöjligt att prova det igen tro?
Jag tyckte det formatet var betydligt sämre eftersom inläggen försvann efter en tid så det var svårt att hänga med i någon större omfattning. Vad gör vi nu trådarna ligger i lä rent inläggsmässigt. Det var högre tempo på diskussionerna förr.
 
Jag kommer stänga den här tråden nu.

I lördags när jag började läsa den blev jag trött, ledsen, irriterad och orkade inte skriva något i den. Den har fortsatt på liknande sätt.
Dock har det framkommit ett antal åsikter. Även om skyttegravsmentaliteten inte varit så trevlig och mognaden i inläggen rätt ofta kunnat ifrågasättas.

Jag hoppas att tråden kan leda till något positivt och en bra utveckling av forumet framöver.

Jag hoppas kunna starta ett antal trådar med info, pekpinnar och annat kopplat till detta. Kanske det tar lite tid då det inte är det enklaste att komma fram till bra beslut och åtgärder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
3 999
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 317
Senast: Tofs
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
4 806
Senast: ginnies
·
Gravid - 1år Jag har snart-30-års-kris och funderar en del på det här med hur länge man vågar vänta innan man försöker skaffa barn, om barn nu är...
34 35 36
Svar
715
· Visningar
38 552
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp