Outdoorbyxor

@Cattis_E kan det vara Ullareds egna outdoorkläder som de börjat med? Har för mig att jag sett reklam någonstans för en egen "linje" med fritidsprylar... Men inte helt säker.

Ang. Revolution Race har jag testat en hel del av deras kläder och måste säga att det är rejält bra med kvalitet för den låga pengen man betalar, och har aldrig haft problem med beställningar heller. Gillar framför allt deras outdoor jeans som är nån slags blandning mellan "vanlig byxa" och outdoor...Kanske nån gång att paketet tagit nån dag extra men tycker de flesta företag har det problemet nu i och med Corona.
Aha, ja det kanske kan stämma, de är köpta i somras.

Edit: eller kanske inte? På lappen med storlek står det "Nordic outdoor since 2013" så länge har väl inte Gekås haft eget märke....
 
Tippar på något eget märke, dock ser det ju ut som helt vanliga friluftsbyxor, så det lär inte vara några som helst problem att få tag på väldigt lika från andra märken. (Däremot kan det då säkert vara något dyrare, om du inte har tur och hittar något på black friday eller mellandagsrea)
Ja, jag är medveten om att de ser ut som vilka som helst.
Inte jättebra att springa runt i många olika affärer och prova i dessa tider och jag tycker det där med returer är väldigt meckigt.
Dessutom så de förra jag köpte innan dessa var totalt kass kvalité, så då insåg jag att jag måste vara lite mer kräsen med hållbarhet, frågan är hur man avgör det om man inte haft dem. Dessa har dock varit förvånansvärt bra hittills.
 
Aha, ja det kanske kan stämma, de är köpta i somras.

Edit: eller kanske inte? På lappen med storlek står det "Nordic outdoor since 2013" så länge har väl inte Gekås haft eget märke....

Ullared har väl en historia av att köpa in små företag och göra det "till sitt eget", kanske är ett litet outdoorföretag de köpt upp och brandat om :)
 
Ullared har väl en historia av att köpa in små företag och göra det "till sitt eget", kanske är ett litet outdoorföretag de köpt upp och brandat om :)
Aha, är det så de gör...

Jag får hitta några liknande då, får se om jag avvaktar tills man vill gå i butiker och prova andra märken igen. Inte så att jag absolut inte har kläder. Men de är sköna :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vår senaste vandring fick mig att inse att ett par regnbyxor skulle vara en bra investering. Det jag söker är regnbyxor som har/är...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Finns det eller är jag dömd till de avlagda adidas-brallorna jag hittade i källaren? Jag har ALDRIG vida byxor, det är antingen tights...
Svar
10
· Visningar
3 274
Senast: Brassneck
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 086
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp