På Spåret

Åh! Lyckades du få biljetter :love: sjukt avundsjuk!
Jag svarade typ 3 min efter att jag fick mejl om att de släpptes. Gav 3 olika datum som jag kunde men de hann redan bli fulla innan jag fick min plats, sambon hade älskat att få se en inspelning.

Jag blev erbjuden, sökte inte ens... förra året satt jag med i fokusgrupper (när de testar frågorna på vanligt folk" och fick då förstås biljetter som tack. Måste ha stått med på deras listor i år med, för de hörde av sig och frågade när jag ville komma.
 
Jag blev erbjuden, sökte inte ens... förra året satt jag med i fokusgrupper (när de testar frågorna på vanligt folk" och fick då förstås biljetter som tack. Måste ha stått med på deras listor i år med, för de hörde av sig och frågade när jag ville komma.

Det var riktigt svårt att få biljetter. De tog slut på några minuter bara. Så jag hoppas på mer tur nästa år =)
 
Det var riktigt svårt att få biljetter. De tog slut på några minuter bara. Så jag hoppas på mer tur nästa år =)

Jag förstår att det var populärt, det är ju verkligen jätteroligt. Får jag nästa år också ska jag försöka komma ihåg att höra av mig till dig!
 
Jag förstår att det var populärt, det är ju verkligen jätteroligt. Får jag nästa år också ska jag försöka komma ihåg att höra av mig till dig!

Åh! Har du möjlighet om inte annat lite förkoll på när biljetterna släpps så vore det fantastiskt
 
Jag är mycket förväntansfull!! Och gillar Kakan så jag kommer se allt, såklart:D

De gamla klassikerna är ju såklart favoriter hos mig, Jesper och Elisabeth, Filip och Fredrik, för där vet jag att det blir hög nivå.
Men jag är spänd på Peter Magnusson, svårt att veta hur allmänbildad han är. Jag älskade ju när Johan Wester var med, en oväntad nörd för min del. Och nördar är:love::love:

Hägglund är ju lite spännande också, för jag tycker relativt ofta att tex politiker inte kan så mycket om de frågor som kommer upp i programmet. Gudrun Skyman kunde ju väldigt lite, men jag ser inte henne som en okunnig person, bara att kunskapen är begränsad.
 
(och Lindström, men då svär jag väl i kyrkan :angel:).
Vik hädan demon! :devil: :mad: (Vart är min kors-smiley när jag behöver den!)


:D
Men alltså, blir det inte jobbigt att kolla på programmet om du har svårt för Lindström? Han är ju trots allt med varje vecka :p
 
:D
Men alltså, blir det inte jobbigt att kolla på programmet om du har svårt för Lindström? Han är ju trots allt med varje vecka :p

Turligt nog stänger han ju brödklykan ibland, då går det finfint. :devil:

Nejdå men en bra dag kan jag finna Lindström helt ok underhållande, är inget fan bara!
 
Av ren nyfikenhet, varför har du svårt för att "stå ut med" och "respektera" Kakan? Själv tycker jag det finns betydligt mer enerverande personer än hon i årets uppställning: Lagercrantz och Mede t.ex. (och Lindström, men då svär jag väl i kyrkan :angel:).

Hennes otroligt respektlösa åsikter. Vad jag vet har ingen av de andra hånat Malexander-morden. Eller farit med uttryck som ACAB. Eller uttryckt att män är som utvecklingsstörda barn.
Jag upplever henne som en gapig och skrikig individ med noll känsla och finess.
 
Jag har hört henne mycket i Morgonpasset och tyckte att hon var lite egen i början, men sen har jag börjat uppskatta henne. Jag älskade hennes program om de olika paren som gifter sig och ja, hon är en bra mediepersonlighet tycker jag.

Det är intressant att höra varför folk tycker som de tycker även om jag inte håller med :up:
 
Bara några timmar kvar, hörrni! Är ni laddade? Har ni provianterat? Tittar ni ensamma eller med sällskap? Tävlar ni i appen? Berätta ALLT kring rutiner, ritualer och reskost!
 
Bara några timmar kvar, hörrni! Är ni laddade? Har ni provianterat? Tittar ni ensamma eller med sällskap? Tävlar ni i appen? Berätta ALLT kring rutiner, ritualer och reskost!
Ja! Här har vi passande nog ett födelsedagsbarn på gården idag, så jag och mitt standardsällskap till På spåret har planerat att fira premiären med rosa bubbel! Oavsett om födelsedagsbarnet tänker närvara eller inte... :D
 
Bara några timmar kvar, hörrni! Är ni laddade? Har ni provianterat? Tittar ni ensamma eller med sällskap? Tävlar ni i appen? Berätta ALLT kring rutiner, ritualer och reskost!
Dito!!

Jag är laddad till tusen! Hos mig blir det chips och läsk ihop med sambon och vi ska försöka att även kolla på På perrongen för att se vad det kan tänkas vara.

Har även följt på spåret på instagram så det känns så himla himla kul! Min värsta fasa är att vårt internet laggar, eftersom vi streamar allt. Då kommer jag bli djupt deprimerad tror jag :D
 
Bara några timmar kvar, hörrni! Är ni laddade? Har ni provianterat? Tittar ni ensamma eller med sällskap? Tävlar ni i appen? Berätta ALLT kring rutiner, ritualer och reskost!

Jag kommer bara kanske vara hemma i tid. Slutar 18 men räknar med att behöva lämna dottern till barnvakt redan ikväll eftersom jag börjar 7 imorgon. Kommer tyvärr missa På perrongen men programmet hoppas jag på.
Kommer inte äta något snask eftersom jag enbart gör det på lediga dagar.
Kan man tävla i appen? Lär bli svårt för mig som inte ser live.
 
De gamla klassikerna är ju såklart favoriter hos mig, Jesper och Elisabeth, Filip och Fredrik, för där vet jag att det blir hög nivå.
Men jag är spänd på Peter Magnusson, svårt att veta hur allmänbildad han är. Jag älskade ju när Johan Wester var med, en oväntad nörd för min del. Och nördar är:love::love:

Hägglund är ju lite spännande också, för jag tycker relativt ofta att tex politiker inte kan så mycket om de frågor som kommer upp i programmet. Gudrun Skyman kunde ju väldigt lite, men jag ser inte henne som en okunnig person, bara att kunskapen är begränsad.
Åhhh, jag saknar också Johan Wester :love:

Men till årets upplaga känner jag mig inte så taggad, mest för att det är för många "nya" ansikten :p - men det kan ju bli oväntade överraskningar hoppas jag :up:.

Jag håller såklart på Jesper och Elisabeth, dom är så härliga tillsammans :love:
Hägglund blir ett wildcard, jag trodde Schyman skulle vara så bra så bra... ack så fel jag fick, helt fel forum för hennes del :down:. Jag hoppas Hägglund gör det bättre, han har ju visat sig lite humoristisk ibland och är ju erkänt allmänutbildad :up:.

Har laddat med chips, grönsaker och dipp tills ikväll :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp