På Spåret

Jag tyckte förra veckan var väldigt underhållande (jag ÄLSKAR Elisabeth :love: ) och så glad för att hon och Jesper vann!!

Dock är jag mycket imponerad av Göran och Anna (?) så jag hoppas nog ändå att även de går vidare som bästa tvåa. Eller ja, beroende på hur duktiga och underhållande resterande par är :D
Agreed!

Fast jag är mest nöjd över att jag plockade Ankara på 10 poäng. :D
 
Hur kan du säga att Göran är tråkig? "Det är kolt där uppe" gjorde att vi skrattade oss igenom resten av programmet. Har knappt slutat än. :D

:D Göran är ganska rolig på ett underfundigt och torrt sätt som jag gillar men han märktes ju knappt och Anna var duktig men icke underhållande. Jesper och Elisabeth är mina all time favourites. Lite kär i bägge två :love:
 
Jag är beredd att hålla med! Framförallt satt jag med skämskudde när de sa Zagreb :eek: Det är pinsamt med en fd utrikeskorre som inte kan sånt :crazy:
Jag gillar inte hennes spontana utrop, det finns EN programledare och EN domare, hon är inte en av dem:cool:

Och ja, det med Zagreb tyckte jag också var wierd. Framförallt eftersom jag gissade Bratislava och Budapest själv:D (är geografinörd, men långt ifrån expert)
 
Var impad över Petra och Peter dock!

Verkligen, jag med!

För övrigt var nog detta ett av de lättare avsnitten tycker jag. Jag bar inne på rätt spår på de två tidigare resorna (Sälen tog jag före dem tom!) och jag brukar vanligtvis vara rätt lost :angel:
 
Gillar inte heller Louise. Hon är verkligen jobbig på alla sätt jag kan komma på.

Men är impad av Petra och Peter, jag med!

Och - Courtney Love i På Spåret? Det trodde jag aldrig! :heartheart:heartheart
 
Dammar av tråden.

Jag älskade musiken i dagens program! I vanliga fall lyssnar jag lite halvengagerat, men det var så bra idag:love:

Och ja, Filip och Fredrik är ju också rikitgt bra såklart:D

Eller hur?! Helt jäkla fantastisk musik idag :love: Jag gillar helt klart kvällens version av enter Sandman bättre än originalet :p
 
Arrrh!
Jag har missat massor! Vilken tur att den här tråden dök upp och påminde mig om att jag måste titta på tv igen. Tur att det finns on demand
 
Jag är jäkligt nöjd över att jag sa Wiehe innan musiken ens börjat spela :p Sen var det ju självklart kul med Malmö, iom att jag är född där och bott där hela mitt liv fram tills för ett år sedan. Då blev ju också Malmö-frågorna väldigt lätta.
 
Jag är jäkligt nöjd över att jag sa Wiehe innan musiken ens börjat spela :p Sen var det ju självklart kul med Malmö, iom att jag är född där och bott där hela mitt liv fram tills för ett år sedan. Då blev ju också Malmö-frågorna väldigt lätta.
Ja, där hade vi också många rätt. Däremot på själva resan tog jag inte Malmö förrän Kirseberg nämndes, fast jag sa "de kör på västkusten, de är i Halland" när resan började.

Abu Dabi tog jag enbart på Sex and the City-ledtråden:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp