På Spåret

Ja, där hade vi också många rätt. Däremot på själva resan tog jag inte Malmö förrän Kirseberg nämndes, fast jag sa "de kör på västkusten, de är i Halland" när resan började.

Abu Dabi tog jag enbart på Sex and the City-ledtråden:D
Jag tänker att de har extra svåra resmålsledtrådar när det är en så stor stad ;) Jag tog det heller inte förens de sa Kirseberg, sen blev jag lite sur för att Fredrik - dialektexperten - uttalade Kirseberg (och Hyllie också) fel ;)
 
Inflyttad Malmöbo men tog det inte heller förrän på Kirseberg! Såg dock att det var ett Öresundståg på startstationen men punsch, då tänkte jag på Lund.
 
Inflyttad Malmöbo men tog det inte heller förrän på Kirseberg! Såg dock att det var ett Öresundståg på startstationen men punsch, då tänkte jag på Lund.
Punschen kunde jag inte koppla alls, jag började fundera på ärtsoppa:D fast sen var det ju inte ens punsch.
 
Alltså fredagen var ju helt fantastisk med tanke på Jesper och Elisabeth - det är verkligen ett charmigt och underhållande par :love:

Däremot tycker jag att musiken har varit lite sisådär det senaste (där lågvattenmärket ändå var Kicki förra veckan). Det har liksom känts avslaget och engagerat i jämförelse med vissa musikinsatser i början av säsongen.

Nåja, jag ser hur som helst fram emot nästa veckas final som jag tror kommer bli riktigt bra!
 
Däremot tycker jag att musiken har varit lite sisådär det senaste (där lågvattenmärket ändå var Kicki förra veckan). Det har liksom känts avslaget och engagerat i jämförelse med vissa musikinsatser i början av säsongen.
Tack för att det är fler än vi i vår tv-soffa som tycker det! De två sista veckorna... :yuck:

Det har varit med en hel del (för oss) okända artister som har varit superbra :up:
 
Håller med om musiken, förra säsongen var snäppet högre.
Både längtar och längtar inte till final, sen är ju säsongen slut! :( Och kan inte se live på fredag, får kolla i efterhand på lördag. Inte samma stämning.
 
Så, vad säger ni om kvällens final? Själv är jag så himla imponerad av båda paren, otroligt duktiga allihop!

men såklart är ju Jesper och Elisabeth. Alltså wow! De är så himla allmänbildade och kan så himla mycket.

Vi klarade typ nästan ingenting idag, så jag upplevde frågorna som rätt svåra.

Dessutom, så jäkla trökig musik idag? Typ sämsta på ha säsongen så jag tycker det var en stor besvikelse :down:

Men ja, så nöjd ändå med vinnarna :love: helt rätt par som vann!
 
Så, vad säger ni om kvällens final? Själv är jag så himla imponerad av båda paren, otroligt duktiga allihop!

men såklart är ju Jesper och Elisabeth. Alltså wow! De är så himla allmänbildade och kan så himla mycket.

Vi klarade typ nästan ingenting idag, så jag upplevde frågorna som rätt svåra.

Dessutom, så jäkla trökig musik idag? Typ sämsta på ha säsongen så jag tycker det var en stor besvikelse :down:

Men ja, så nöjd ändå med vinnarna :love: helt rätt par som vann!

Håller med om allt! Det var svårt. Jag började räkna poäng för skojs skull men tröttnade när jag inte kunde något av första musikfrågan... kände inte ens igen, liksom. Men jag gillade introt på sista musikfrågan, fint arrangerad där med xylofonen :)
 
Så, vad säger ni om kvällens final? Själv är jag så himla imponerad av båda paren, otroligt duktiga allihop!

men såklart är ju Jesper och Elisabeth. Alltså wow! De är så himla allmänbildade och kan så himla mycket.

Vi klarade typ nästan ingenting idag, så jag upplevde frågorna som rätt svåra.

Dessutom, så jäkla trökig musik idag? Typ sämsta på ha säsongen så jag tycker det var en stor besvikelse :down:

Men ja, så nöjd ändå med vinnarna :love: helt rätt par som vann!
Håller med. Jag kunde dock jämtget :D Det var roligt också för innan "Vem där?" sa min sambo Bamse (på skämt då såklart), efter att de sagt fiktiv person. Sen kom första bilden med en herrsko så då sa jag, också på skämt, Pippi. Och så var det det :rofl:
 
Jag är också kär i Jesper. Något så vansinnigt!

Vi vet ju redan vilka som är i final :)

Jag tror jag skrivit förut att jag är kär i båda två :love:

I kväll kunde jag Pippi men det var en av få jag satte. Jenny Wilson var riktigt trist. Fast bättre än Wrethammar förra veckan i alla fall.
 
Så, vad säger ni om kvällens final? Själv är jag så himla imponerad av båda paren, otroligt duktiga allihop!

men såklart är ju Jesper och Elisabeth. Alltså wow! De är så himla allmänbildade och kan så himla mycket.

Vi klarade typ nästan ingenting idag, så jag upplevde frågorna som rätt svåra.

Dessutom, så jäkla trökig musik idag? Typ sämsta på ha säsongen så jag tycker det var en stor besvikelse :down:

Men ja, så nöjd ändå med vinnarna :love: helt rätt par som vann!
Jag tittade med mormor och mamma! Kunde en del musikfrågor och så var jag fett stolt över att jag visste var bergochdalbanan kommer ifrån :D (dock ej allmänbildning, endast tack vare spanskan :D). I övrigt var jag i princip clueless.
 
Roligast ikväll var att jag hävde ur mig Mikronesien sekunderna innan Jesper gjorde samma sak :D :rofl:

Jämtget kunde jag, i övrigt var det svårt.
 
Samma här, sa mikronesien! :rofl:
Tog en hel del frågor med, Svartskägg bland annat. På Vem där var jag inne på Karl Alfred innan de drog.
Såg det nyss till frukosten, har undvikit sociala medier sen igårkväll för att inte bli spolad:nailbiting: Duktiga duktiga tävlande!
 
Håller med om allt! Det var svårt. Jag började räkna poäng för skojs skull men tröttnade när jag inte kunde något av första musikfrågan... kände inte ens igen, liksom. Men jag gillade introt på sista musikfrågan, fint arrangerad där med xylofonen :)

Vi rockade här hemma faktiskt. Jag var grym på Frankrike och Andorra främst (cykelfrågor, tsss) och sambons föräldrar plockade musikfrågorna! Pippi tog vi på "rebel."
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp