På Spåret

Jag hade helt missat att det drar igång ikväll, ska bli så kul! Godis inköpt, och så ett glas vin och lite tacopaj.
 
Två av favoritlagen redan ikväll (älskar Kakan!). Hur ska jag kunna välja vem jag hejar på? :p Och Ola Salo är musikgäst :love:
 
Jag insåg i eftermiddags att Kakan deltar ikväll så då gör det inget att jag missar det. Vill dock gärna se alla frågorna så frågan är om det går att se frågorna separat på Play? Någon som vet?
 
För mig var såklart Elisabeth och Jesper kvällens höjdpunkt. Jag gillar verkligen deras samarbete :love: Sen var ju familjen Hermanson inte på något sätt dåliga, men inte heller särskilt underhållande (tycker jag).

Frågorna tycker jag var, som vanligt, väldigt skiftande. Men visst fick väl de tävlande rätt så höga poäng? Och jag gillade sist musikfrågan, där datt jag och fnissade åt Lindströms utläggning :D

Något som däremot gjorde mig positivt överraskad var På perrongen. Kanske berodde det till stor del på Peter, som är en av mina absolut största idoler, men det var trivsamt och småkul (och i vissa fall, hysteriskt roligt!)
 
För mig var såklart Elisabeth och Jesper kvällens höjdpunkt. Jag gillar verkligen deras samarbete :love: Sen var ju familjen Hermanson inte på något sätt dåliga, men inte heller särskilt underhållande (tycker jag).

Frågorna tycker jag var, som vanligt, väldigt skiftande. Men visst fick väl de tävlande rätt så höga poäng? Och jag gillade sist musikfrågan, där datt jag och fnissade åt Lindströms utläggning :D

Något som däremot gjorde mig positivt överraskad var På perrongen. Kanske berodde det till stor del på Peter, som är en av mina absolut största idoler, men det var trivsamt och småkul (och i vissa fall, hysteriskt roligt!)
Ja, Elisabeth och Jesper! :love:
Vi är dock rejält besvikna över vår egen insats här idag. Riktigt dåligt med poäng, men vi skyller på att vi är ringrostiga och hoppas att vi lyckas bättre nästa vecka! :up:
 
Hennes otroligt respektlösa åsikter. Vad jag vet har ingen av de andra hånat Malexander-morden. Eller farit med uttryck som ACAB. Eller uttryckt att män är som utvecklingsstörda barn.
Jag upplever henne som en gapig och skrikig individ med noll känsla och finess.
Jag kunde inte vara mer enig, RESPEKTLÖS var rätta ordet!!!!!
 
Jag tittade med mor och far, såg både På perrongen (som jag gillade) och själva programmet. Som var trevligt eftersom min blivande make var med, men jag vet inte, det var ingen riktig höjdare.

Glömde räkna poäng själv, jag var så himla trött, men var inte helt hopplös. Slutledningsförmågan var seg dock, jag sa "Sidney Poitier" direkt men jag var i Sydafrika och velade och tänkte inte ens på Sydney... haha. Och jag hade ingen aning om att det var Bee Gees som var först ut med To love somebody heller. Sedan irriterade jag mig lite på att de inte nämnde att Torn är en cover. (Eller så missade jag helt om de gjorde det.)
 
Nå, ni som sett gårdagens program - vad tyckte ni? Jag är faktiskt mycket imponerad över Göran och Anna och deras kunnande. Inte för att det kanske var den absolut svåraste omgången (baserat på att vi klarade osedvanligt mycket här hemma :D) men det var ändå riktigt bra poäng! Och relativt underhållande att se på också, vilket jag faktiskt inte hade förväntat mig.

Det som grämde mig mest var missen på "jorden runt på 80 dagar" för det borde jag verkligen kunnat! Annars tyckte jag det var en helt okej vecka och jag blev positivt överraskad av Beldina som jag helt missat :)
 
Håller med @Killaloe om att Belinda var bra!

Annars reagerade jag mest över att jag kände igen mig på vägen till Luleå :D då var jag rätt nöjd!

De började i min gamla hemhåla Älvsbyn, så när de körde därifrån tänkte jag att de enda möjliga resmålen är Piteå, Boden och Luleå. :DpPiteå försvann eftersom de körde rakt fram i sista rondellen och de svängde inte av i Bodenkorsningen, så det var bara Luleå kvar. :D
 
Jag kunde nästan ingenting. En rolig sak var i alla fall att jag ropade Place de la Concorde utan att ha en aning om vilken del av hjärnan det kom ifrån. Har aldrig varit i Paris och det jag vet om stan är baserat på mitt intresse för Picasso.

Beldina grym. Göran och Anna farliga men tråkiga. Kakan och pappa Kakan underhållande och charmiga.
 
Jag kunde nästan ingenting. En rolig sak var i alla fall att jag ropade Place de la Concorde utan att ha en aning om vilken del av hjärnan det kom ifrån. Har aldrig varit i Paris och det jag vet om stan är baserat på mitt intresse för Picasso.

Beldina grym. Göran och Anna farliga men tråkiga. Kakan och pappa Kakan underhållande och charmiga.
Hur kan du säga att Göran är tråkig? "Det är kolt där uppe" gjorde att vi skrattade oss igenom resten av programmet. Har knappt slutat än. :D
 
Jag tyckte förra veckan var väldigt underhållande (jag ÄLSKAR Elisabeth :love: ) och så glad för att hon och Jesper vann!!

Dock är jag mycket imponerad av Göran och Anna (?) så jag hoppas nog ändå att även de går vidare som bästa tvåa. Eller ja, beroende på hur duktiga och underhållande resterande par är :D
 
Jag tyckte förra veckan var väldigt underhållande (jag ÄLSKAR Elisabeth :love: ) och så glad för att hon och Jesper vann!!

Dock är jag mycket imponerad av Göran och Anna (?) så jag hoppas nog ändå att även de går vidare som bästa tvåa. Eller ja, beroende på hur duktiga och underhållande resterande par är :D
+1 på det. Jag är väldigt positivt överraskad av att Göran var kunnig och sympatisk.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp