Pälsfällning - kläder

DarkInNight

Trådstartare
Jag blir tokig, det är hår överallt! Passar dåligt med allergi i familjen..

Behöver tips på kläder där pälsen inte fäster på. Gärna en lite tjockare men rörlig tröja som passar till vårvädret som kan vara lite kyligare men man vill inte ha jacka på sig.
Samt vårjacka som inte heller drar åt sig päls :)

Och beställningsbar, hinner tyvärr inte åka till stan bara för att prova kläder.
 
Jag blir tokig, det är hår överallt! Passar dåligt med allergi i familjen..

Behöver tips på kläder där pälsen inte fäster på. Gärna en lite tjockare men rörlig tröja som passar till vårvädret som kan vara lite kyligare men man vill inte ha jacka på sig.
Samt vårjacka som inte heller drar åt sig päls :)

Och beställningsbar, hinner tyvärr inte åka till stan bara för att prova kläder.
Jag har Stiernas fleecetröjor, de är toppen året runt men kanske extra bra så här års. Ytan är slät och lite vindavvisande och drar inte alls åt sig päls så som många andra kläder gör. Jag har dem utan jacka över. Man håller sig varm, men blir inte för varm, och de är väldigt sköna att ha på sig. Lite i dyraste laget men jag har passat på när de säljer ut utgående färger för halva priset. :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har två chinese crested, en puff och en naken. När puffen var helpälsad ägnade jag mellan 20-40 minuter per dag till att borsta...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 582
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 714
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Nån här med tips på något som är effektivt att få bort all päls med på korthårig hund? Vi är inne i jordens pälsfällning! :crazy: Det är...
Svar
12
· Visningar
1 270
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 825
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp