Bukefalos 28 år!

Pälsfällning och utställning

jassica

Trådstartare
På Söndag ska Maggan ställas, och hon har nu börjat tappa päls, och på baken på låren sitter det små tussar, och hon ser inte så fin ut.

Det känns lite hopplöst att åka på utställningen då jag själv tycker hon ser lite vanvårdad ut, hur ser en domare på det hela?
 
Senast ändrad:
Sv: Pälsfällning och utställning

Oftast får man då kommentaren: Päls i fällning, men en del domare verkar inte bry sig speciellt mycket om sådant.
 
Sv: Pälsfällning och utställning

Okej, för på varje utställning har vi fått i kritiken att hon har otroligt fin och välvårdad päls, och den är ju så nu med, förutom på partier där hon har tussar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: Human
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 252
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Hej, jag hoppas kunna få några åsikter om min hunds kliande. Han är nästan 8 år och har haft klåda under hela sitt liv, vissa säsonger...
Svar
9
· Visningar
1 332
Senast: Vitsippan
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp