Bukefalos 26 år!

PANIK PANIK!!! Hjälp fort!!!

F

fragvis

Har någon nån aning om hur pass vid en Albion XW är (gärna grader)??? Måste veta NU!

Tacksam för hjälpen!

mvh :bump:

Vet inte, men måste ju meddela att jag hittat den ultimata fjorddressyrsadeln! Red i den första gången i går och oh vad fint hon gick och vad skönt det var att ÄNTLIGEN ha en dressyrsadel som ej åkte fram på henne!

Har köpt en Cliff Barnsby Raven. :love:

P

Pellis

Kanon!!! :bump:
VAd skönt att det löst sig till slut.
Kanske en CB Hopp skulle passa min klotbulle till häst då? :D

Möjligt. Fast de fanns inte i den största storleken i hoppmodell, tyvärr. Dressyrsadeln jag köpt nu är ca 112 grader vid. Min Amerigo 2+ är ca 100 grader så här snackar vi FET sadel. :D

Detta var en strl 5, hoppsadeln finns till strl 4 vilket kanske borde vara som en Amerigo 2+ då ungefär. :confused: Så det kanske räcker till för din kille ändå.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har nu äntligen köpt min första egna häst😍 Hon kommer hem till mig om kanske 2-3 veckor. Vill gärna fixa en sadel så snabbt...
Svar
7
· Visningar
599
Utrustning Hej! Hur ska man tänka om raka, två eller tredelade bett? Om man har ett bett som är delat och man tycker det passar bra, ska ett rakt...
Svar
4
· Visningar
473
Utrustning Jag ska äntligen ta tag i ridningen igen för första gången på några år. Har lyckats köpa nya ridstövlar som jag hoppas ska passa, men...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 279
Kläder & Bli fin Jag är i behov av en lång, svart kjol. Den ska vara ganska enkel och utan några mönster. Men viktigast av allt - den MÅSTE ha FICKOR...
Svar
6
· Visningar
488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Alkohol
  • Vad gör vi? Del CLVI
  • 13-åring med sugmärken

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundar i värmen
  • Valp 2022