Bukefalos 28 år!

pappas rättigheter

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: pappas rättigheter

Jag tycker han INTE ska ge upp det här lätt! Han ska INTE INTE INTE ge sig förrens han fått DELAD vårdnad om sitt barn!


/Johanna som har varit nära att bli pappalös många gånger då mamma ville hämnas på pappa.
 
Sv: pappas rättigheter

Om dom senare blir överens om att de ska ha gemensam vårdnad räcker det med att fylla i en blankett till skatteverket, ifall båda förädrarna är svenska medborgare. Vill han ha gemensam vårdnad och hon inte vill det måste han stämma henne i domstol.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Görel
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 237
Senast: Hajfisk
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: tanten
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
1 675
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp