Passier sadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bella_Bus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 847
B

Bella_Bus

Ngn som har ngn passier, tänkte då mest på dressyrmodellerna? Har funderat på att köpa en passier Lenox? (stavas det så, eller Leonex?) Ngn som har ngn erfarenhet av den!!? :)

Jag har just köpt en Passier hoppsadel, en Comet FS. Köp INTE Lenox'en, är nästan hundra på att det är syntetbom i den, och Passiers syntetbommar är inget att ha..... Det ska vara PS Baum! Tror alla dom billiga Passiersadlarna är billiga just för att dom har syntetbom. Du kan kolla här vilka som har de "bra" bommen, och även se alla modeller och färger.
www.passier.com

Har en pasiier optimum som jag är mycket nöjd med :)

Lenoxen har jag provsuttit och det var stoor skillnad, mycket bredare för bäckenet, + att det ju är syntetbom.

En begagnad GG eller optimum kanske är ett alternativ.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
149
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 107
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 269
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka