Påväg nedför

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matlusten är borta, vet inte varför. Så borta att till och med jag börjar undra hur länge detta håller. Jag gissar att det kan bero på en medicinändring som orsakar det. Nästan en vecka nu utan mat annat en nån clementin eller chokladtomte per dag. Iste går ner dock. Energi har jag dock gott om då jag går 1,5 mil om dagen.

Trots energin har jag noll och ingen lust att leva mer, vikten bara rasar av och det är inte bra då folk märker det.

Ska messa läkaren på måndag och berätta om förändringen, får höra vad han säger. Önskar så jag nångång slapp detta lidande och bara bli normalare.
 

Välkommen till min värld, minns inte när jag hade matlust senast, får försöka stoppa i mig det som går för att överleva.. Har inga bra råd att komma med mer än att skriva att du ej är ensam.
 
Det där med att slippa lidandet och bli mer normal. Herregud ja vad man vill vara "normal". Att det är så svårt och tufft att ens vara det. :(

Har du haft ätstörningsproblematik tidigare? Försöka och ät sånt som du tycker är väldigt gott oavsett om det är glass eller broccoli. Det kan hjälpa så att du kanske får fart på aptiten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 849
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 461
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 576
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 977
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp