https://arbetsformedlingen.se/for-arbetssokande/extra-stod/stod-a-o/rusta-och-matchaJag har i mina samtal med af inte alls uppfattat att jag kan få hjälp från dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://arbetsformedlingen.se/for-arbetssokande/extra-stod/stod-a-o/rusta-och-matchaJag har i mina samtal med af inte alls uppfattat att jag kan få hjälp från dem.
Ok.
De ska ställa krav, det är liksom lite det de är till för (de fördelar ju skattepengar, då är det krav på styrning hur det sker).Ok.
Det är inget som af nämnt för mig. De har bara ställt krav.
Fem jobb i veckan måste en bekant söka.Kruxet är om du söker jobb så kommer arbetsförmedlingen att ha krav på ett visst antal sökta jobb/månad och det är därför jag rekommenderar att kolla om du kan vara aktuell för arbetslivsinriktad rehabilitering. Då slipper du många av de krav som arbetsförmedlingen annats har, samt stöd och hjälp för att komma ut på arbetsmarknaden på ett sätt som passar dig bättre.
Energi. Tid, som kunde använts till något roligare.
Ingen aning.
Nämn gärna att du hållt på med hästar. Även bland icke-hästfolk har hästtjejer ett bra rykte. Man framstår som rejäl, inte rädd för att jobba hårt, inte rädd för lite skit under naglarna och van att ta ansvar.
Det är få andra företeelser som unga kan vara intresserade av i dagens Sverige som ger den erfarenheten av fysiskt arbete.Agree!
Har ett hyfsat stort företag/lager på orten där kompisen jobbat. Hennes chef sa många gånger till henne
'Har du inga fler hästkompisar som vill jobba här, ni är så vana vid att hugga i, att jobba, det märks så tydligt. vi vill ha fler såna'![]()
Också hört detta.Agree!
Har ett hyfsat stort företag/lager på orten där kompisen jobbat. Hennes chef sa många gånger till henne
'Har du inga fler hästkompisar som vill jobba här, ni är så vana vid att hugga i, att jobba, det märks så tydligt. vi vill ha fler såna'![]()
Jag har ju för övrigt även jobbat med hästar.Nämn gärna att du hållt på med hästar. Även bland icke-hästfolk har hästtjejer ett bra rykte. Man framstår som rejäl, inte rädd för att jobba hårt, inte rädd för lite skit under naglarna och van att ta ansvar.
Jag har ju för övrigt även jobbat med hästar.
Jag brukar säga att ett halvt a4 är lagomÅh, har jag lyckats klämma ut en halv A4 så får det anses bra. Får inte fram mer text.