Bukefalos 28 år!

"Pepp-musik"!

Sv: "Pepp-musik"!

Tina Turner - The Best

Tina Turner är med på listan, såklart! Lätt en av de bästa pepplåtarna ju :)

Och jag kanske borde skämmas.. Vilka har gjort You Spin Me Right Round-orginalet? Har inte hört nån annan än Gemini Five's version och den tycker jag är fetingbra som pepplåt :p
 
Sv: "Pepp-musik"!

kl

Jag vet inte om den riktigt klassas till nr 1 på pepplåtar men Release me- Oh Laura är ju sjukt maffig och bör väl hamna i spellistan :D.
 
Sv: "Pepp-musik"!

Release Me är ju ingen sån låt man blir jätteladdad av, har hellre den på vägen hem från tävling då ;D men det är ju jag!
 
Sv: "Pepp-musik"!

I am - Hilary Duff
Lucky - Lucky twice

de är några av favoriterna när man vill bli peppad , väldigt bra tråd för övrigt (: !
 
Sv: "Pepp-musik"!

Jag har fyllt på min pepplåtslista lite!

Pussycat Dolls - When I Grow Up
Attack - Ooa Hela Natten
Nationalteatern - Livet Är En Fest
Flogging Molly - Drunken Lullabies
Gyllene Tider - Leva Livet

:)
 
Sv: "Pepp-musik"!

Hur kan världens töntigaste, men också bästa pepplåt inte vara med?
Bet on it från high school musical 2, tror jag det är. Störtskön!
 
Sv: "Pepp-musik"!

Den var ju fett bra som pepplåt även om den är töntig! ;)

Nån som brukar peppa med Queen? Isåfall vilka låtar? :)
 
Sv: "Pepp-musik"!

we are the champions
som jag har skrivit innan i denna tråden. :D
efter i sommras på ett av tornerspelen då dom använde
denna har jag varit helt fast i den, haha
 
Sv: "Pepp-musik"!

haha :) jag tänkte på lite "ovanligare" och inte så klassika Queen-låtar, t.ex. Sheer Heart Attack, Headlong, I Want It All (den är perfekt pepp!), Action This Day, Hammer To Fall osv ;)
 
Sv: "Pepp-musik"!

Oh kära nån. Aldrig sett förut och är ingen islandshästmänniska men jag rös jag också... Vilken känsla!
 
Sv: "Pepp-musik"!

De flesta låtarna jag har listat är inte några som jag heller brukar lyssna på, men just till tävling och sånt blir man ju pepp! :)
 
Sv: "Pepp-musik"!

Queen - Don´t stop me now ( tror jag den heter)
måste va det bästa pepp-låten någonsin! :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
681
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 108
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag funderar jag över Moder Teresas text ”Anyway”: People are often unreasonable, irrational, and self-centered. Forgive them anyway...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
3 935
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp