Pfiff Omikron

Havanna11

Trådstartare
Undrar om någon här på Buke har testa hjälmen i modellen Omikron från Pfiff? Riktigt snygg tycker jag att den är - i synnerhet den i grått med svart mönster. Har någon testat och kan säga mig hur den är i storlekarna? Tydligen finns den i stl 52-57 och stl 58-62.

Sv: Pfiff Omikron

Just nu kan man fynda nya sådana hjälmar (den grå med mönster på) på Tradera. Väntar hem en hjälm jag budade till mig för det trevliga priset 92 kronor. Återkommer då posten har levererat den!

Såg också dem på Tradera då jag gjorde en nätsökning - bra pris! Snälla lägg ett svar då du testat den, skulle vara kul att höra vad du säger. Kanske kommer det upp fler på tradera och då får jag väl vara redo.

Då har jag provat hjälmen, och den sitter som en sportkeps!
Jag har vanligtvis 57-58, och L/XL (58-62)i denna hjälm. Jag tycker inte att den är stor i storleken. Med hjälp av "ratten" kan jag få den att sitta perfekt, lätt och sval. Nu får gärna värmen hålla i sig några dagar till!

Härligt att den är sval! Precis vad jag är ute efter. Hoppas att den kan passa en liten skalle som min också.

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 358
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 801
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och... 2
Svar
37
· Visningar
4 263
Senast: svea
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 643
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka