Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Undrar om någon här på Buke har testa hjälmen i modellen Omikron från Pfiff? Riktigt snygg tycker jag att den är - i synnerhet den i grått med svart mönster. Har någon testat och kan säga mig hur den är i storlekarna? Tydligen finns den i stl 52-57 och stl 58-62.
Just nu kan man fynda nya sådana hjälmar (den grå med mönster på) på Tradera. Väntar hem en hjälm jag budade till mig för det trevliga priset 92 kronor. Återkommer då posten har levererat den!
Såg också dem på Tradera då jag gjorde en nätsökning - bra pris! Snälla lägg ett svar då du testat den, skulle vara kul att höra vad du säger. Kanske kommer det upp fler på tradera och då får jag väl vara redo.
Då har jag provat hjälmen, och den sitter som en sportkeps!
Jag har vanligtvis 57-58, och L/XL (58-62)i denna hjälm. Jag tycker inte att den är stor i storleken. Med hjälp av "ratten" kan jag få den att sitta perfekt, lätt och sval. Nu får gärna värmen hålla i sig några dagar till!
Kropp & Själ
Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...