Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ok, jag har precis suttit o laddat upp nagra bilder pa photobucket - frid o frojd, tills jag vill ladda upp min avatar (viss e den fin ). en ynka liten jpeg pa 24k o det gar inte. varfor nagon som har nagra ideer?
ah - jag laste precis mitt inlagg igen - det var visst inte sa tydligt
mitt problem ar att jag inte kan ladda upp en bild pa photobucket.... photobucket latsas att den har laddat upp den, har namnet, storlek, dimensioner - men visa ingen bild.
for tillfallet har jag min avatar pa datorn (bor jag ha iallafall..!). men eftersom det ar pa jobbet sa vill jag hellre lagga upp den pa photobucket o lanka till den darifran. men nar jag forsoker ladda upp den pa photobucket sa funkar det inte - aven om det gar med de andra bilderna jag har provat! grrr.
ok, nu provade jag igen - gjorde en ny version av samma bild, dopte den till nagot annat o forsokte sen ladda upp den pa photobucket o da funkade det. suck. naja - det funkade tillslut iallfall! :smirk: