Mazarinen

Trådstartare
Fattar nada hur man använder det. Kan ni inte skriva lite grundläggande tips, för hur det funkar? vilka verktyg som är bra osv. Om det finns någon bra sida där man kan läsa hur allting funkar så kan ni gärna få länka. Snälla hjälp, vill ju kunna fixa mina bilder lite :D
 
Sv: Photoshop

Webdesignskolan har en mycket bra Photoshopskola, kolla in den vetja! Sedan finns det en nålad tråd högst upp i det här forumet ang. bildredigering, om det är någonting du undrar över. :)
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 619
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 960
Senast: cirkus
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: Cattis_E
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
788
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp