Bukefalos 28 år!

Piggmentförändringar !!??

B

**BORTTAGEN**

Är det vanligt att hundar får piggmentförändringar på tex läpparna? Min hund har fått rosa fläckar på läpparna och dom blir större och större. Är det något som kan vara farligt?

Hoppas på svar :bump:
 
Tycker det är ganska vanligt at en del hundar ändrar hudfärg eftet årstid. En kompis hund blir alldeles fläckig på magen ibland.
 
Re: Pigmentförändringar !!??

Min lille kille på åtta år har svarta prickar/fläckar på sin i övrigt bruna nos. Hans fläckar växer också (och blir fler?), men jag har aldrig tänkt tanken att det skulle kunna vara något farligt. :confused:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 220
Senast: Stergo
·
Hundträning Vill ha ett kommando att använda för att ”skicka in” hunden mellan pinnarna. När jag skickar henne runt något, tex en kon så säger jag...
Svar
6
· Visningar
490
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 632
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 155
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp