Pikeur kavaj

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 220
S

Supersonic_

Tänkte jag inhandla nu, men kan inte bestämma modell! Vad är skillnaden mellan Ascona och Epsom? Är båda helt enkla, utan sammet på krage el guldkant etc?
Har kollat på 2 ganska dåliga bilder på dom, och jag ser ingen skillnad förutom pris, men det måste det ju vara?
Och hur är Pikeur i storlekarna? Ska jag beställa samma storlek som vanligt? :bump:

Sv: Pikeur kavaj

Alltså, hur dåligt med ridsportsaffärer HAR ni inte där uppe? :o :eek:

Tror att det är skillnad på matrialet. Jag har Pikuer kavajerna Diana och Doreen. I storlek (F): 38 och i usa: 8.

Jo, jag tror att både Doreen och Diana är mer "dressyriga" i modellen.
Men du, ring stället du tänkte beställa ifrån och kolla vad det är för skillnad? Tror du får bäst svar då, då kan du ju också fråga vad det är som gör att prisskillnaden är så stor? Om det nu är materialet eller vad det nu beror på.

epsom kan man få med vilken färg + kantband man vill. Dock sammetskrage på dom. Dom är ganska små i storlekarna.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Letar ny kavaj. Tävlar främst i dressyr. Är 178 cm lång med långa armar men är ganska smal. Vill ha en brun eller svart kavaj som...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: saffran
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 287
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Förr funderade jag mycket på övergången från en hund till två. Vissa menade att det var mycket mer jobb, andra att det inte var så stor...
Svar
11
· Visningar
4 677
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka