Pikeur Latina!

ann80

Trådstartare
Kikat på dem..Jeansridbyxorna, helskodda. Någon som har dem? Nöjda? Passform? Står att det ska vara låg midja, men det ser inte direkt ut som det. Vilken av de andra vanligaste modellerna av pikeurs andra byxor skulle ni säja att de var som? Färg på skoning? Svart eller mörkblå? Står inget om det. Är det ngn skillnad på dem o de andra ridbyxorna i jeans som pikeur gör? Så sugen...:bump:

Sv: Pikeur Latina!

nej jag har inte provat dem...men ALLA Pikeur är sköna...Jag har luguana och lascara ..Är lika nöjd med båda...MEN min favorit är Kentuckey...med äkta skoning...gudomligt sköna...
Sen jag provat dessa märken kommer jag aldrig köpa några "billigare" varianter...eftersom det är som att kasta pengarna i sjön...Och jag har provat en mängd olika märken...;)
Har alltid haft problem med passformen....men med dessa mer exlusiva är det inga problem...kvaliten på tyget går inte att jämföra med andra märken..

Jo jag vet att Pikeur är underbara, har bara såna av lite olika modeller bla lugana, cindy. Men var lite intresserad av hur modellen var på just dessa, vilka av pikeurs andra modeller de var jämförbara med! Att passformen är bäst vet jag med;) Tack iallafall!:bow:

Japp, får göra det om jag inte kan hitta dem i ngn affär närmare. Tänkte ev beställa dem från nätet då de finns ngt billigare där. Ingen annan alls som vet ngt?

Liknande trådar

Utrustning Köpte mitt första par Pikeur ridbyxor idag - ett par vita att ha på tävling :love: Tror modellen heter Lugana eller någonting i den... 2
Svar
22
· Visningar
9 284
Senast: Salinero
·
Utrustning Jag har ett par högt älskade Pikeur Lascara. Jag skulle kunna bo i dessa byxor, dock börjar de bli lite luggslitna och jag har insett...
Svar
7
· Visningar
1 325
Dressyr Letar nya ridbyxor, vita till tävling. Vill ha dem helskodda och inte med för låg midja. Gillar Pikeur Lugana, så den typen. Men finns...
Svar
9
· Visningar
3 356
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Hej kära Bukefalister! Jag är på jakt efter några par nya ridbyxor, men hittar inga som riktigt verkar passa mig :( Jag har en...
Svar
12
· Visningar
3 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka