Pillar navelludd o svär i ena mungipan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här är ju ok... den är kompletterad två gånger och förhoppningsvis bara väntan kvar...
 

Bifogade filer

  • whoop-whoop....jpg
    whoop-whoop....jpg
    106 KB · Visningar: 33

Och det här skickade vi in för drygt en vecka sen, hade teamsamtal igår och idag kom denna förfrågan om komplettering. Så jag får väl be överläkare Häggström skriva ett intyg till på "lätt svenska" för byråkrater.

komplettering FK.jpg
 
Oj, sa ju till mig själv att inte stressa ihjäl mig genom att titta på FK och skatteverket varje dag. Men kollade in på skatteverket nyss och det står att mina ärenden är under behandling... Iofs, står det att 2013-2017 är avslutade och att det är 2012 som är under behandling. Men de kanske att det var jobbigt att det stod sex ärenden igång på samma person
1f603.png
:D

Så håll tummar o tår
 
I kväll har jag varit ute o roat mig igen... Jösses två utekvällar på fjorton dagar eller något, med kaffe o smörgås... Partylitemingel i kväll, ett paket teljus på entrébiljetten och vann en något med sense stickhållare modell solros och sense stickor med grandoft på en lott, samt vacker teljushållare med två leopardmönstrade glas på fiskdamm... Så nu doftar det granskog i sovrummet... något jag saknat sen mina ridturer med Fatima, nu kan jag ju dra ut lite i skogskanterna med permobilen i alla fall. Men ändå, lyx att ha grandoft här hemma med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 033
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 148
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 392
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 140
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp