JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt känns meningslöst, jag har ingen lust att göra nåt. Denna vecka kommer boendestödet tillbaks från semestern och jag funderar på att avboka. Vill bara ligga och vila. Orkar inget. Vill inget.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Bästa Rubriken 🤩
Dagbok Hallå 👋
Karamelldrottningen is in the house :D
Vill bara dela med mig av två i mitt tycke milstolpar.
Var med om en jobbig händelse...
Startad av karamelldrottningen
14 Maj 2026
Svar: 967
Visningar: 87 556
Dagbok
Bröstcancer
Dagbok Jag har nästan 1 år av behandlingar framför mig. Jag vet inte hur mycket jag kommer vilja skriva i den här dagbokstråden men just nu...
Startad av VLMF
23 Apr 2026
Svar: 33
Visningar: 4 156
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 343
Dagbok
Hur hitta elektriker?
Hemmet Då skulle jag jag leta reda på en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat från att du inte är intresserad av deras...
Sol
20 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Mitt jobb är sådant att jag i praktiken jobbar igen min sjukfrånvaro. Men det är ju ett problem i arbetsplatsens organisation. Det har...
Palermo
Idag kl 00:27
Svar: 1 248
Visningar: 31 630
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 417
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 190
Hund
Kattsnack 12
Övr. Katt Haha ibland ska man ha tur. Nån sålde sitt lager med bollar som är Jarres favorit leksak. Så jag slog till direkt! :banana:
Halcyon
Igår kl 23:53
Svar: 320
Visningar: 9 650
Katt
Kattnamn från sagor?
Övr. Katt Vilka härliga namn det finns 🥰
Vi har lite namn som vi fastnade för (som ni kom med) men det är någon månad bort att hämta kattungen så...
Myzan87
Igår kl 21:38
Svar: 25
Visningar: 761
Katt