Plönninge <3

Sv: Plönninge <3

Hejsan!, :D
Börjar nu snart på Plönninge :D, åker ner den 16e med packningen :), är spänd på uppropet, Jappalou, ska du oxå bo på skolan?. Det tar ca.2-3 timmar för mig att åka ner.

Lite segt, men jag har iaf kommit in på preliminära intagningen :D

jag valde ridsport, men jag har plönninge som tredjehandsval :P
Dock tror att om jag inte komme rin på mitt förstahandsval som är bollerup så kommer jag nog inte in på mitt andrahandsval som är strömsholm heller.
Så jag kanske hamnar på plönninge iaf, vi får väl se" =)

jag valde ridsport, men jag har plönninge som tredjehandsval :P
Dock tror att om jag inte komme rin på mitt förstahandsval som är bollerup så kommer jag nog inte in på mitt andrahandsval som är strömsholm heller.
Så jag kanske hamnar på plönninge iaf, vi får väl se" =)

Okej :P Hur gick det på preliminärintagningen då? kom du in på Bollerup? :)

Jag gick häst hållning 03-06 å jag tyckte de va super på alal sätt och vis.. trivdes super bra där.. Tycker att vi gjorde inget annat än red =) hade lätt kunnat gå där flera år till =)

Liknande trådar

Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o... 2
Svar
31
· Visningar
4 336
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Delvis en spinoff på bedöma sin hund objektivt, kom att tänka på det här med andras bedömningar av ens hund. Viktor är för de som... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 109
Senast: Milosari
·
Avel Min granne har ett arabsto som hon ev funderar på att betäcka i år eller ev nästa år (börjar bli lite sent nu när man inte valt hingst... 2
Svar
33
· Visningar
3 211
Senast: Tez1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka